Společnost


Ximox Technology Ltd.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13892Nedodanie tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2016, před 8 lety

Radmila Begalová

Znění stížnosti

Dobrý deň,
3.11.2016 som si objednala telefón zo stránky https://www.xiaomiforsale.com/en/ a platba prešla cez GoPay. Balík neodoslali ani po vyše 6 týždňoch - stav objednávky je stále COMPLETING (order is currently in preparation) a nie SHIPPED. Písala som aj na support, ale vôbec nereagujú na maily. Požiadala som GoPay o storno platby, ale oni vraj nemôžu nič robiť bez schválenia predajcu, ale ani im neodpovedajú na maily.V prípade potreby zašlem v prílohe zmluvu od predajcu a potvrdenie po platbe z banky.

Ďakujem za porozumenie.


Produkt

Xiaomi RedMi 3 PRO


Požadované řešení

žiadam vrátenie peňazí, keďže tovar ani po viac ako 6 týždňoch nebol ani odoslaný


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 06:10, před 8 lety

Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že zboží bude spotřebitelovi doručeno v co nejkratší možné době, nejpozději však do 30 dní počínaje dnem následujícím po dni, kdy byla uzavřena objednávka. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Podle obchodních podmínek je prodávajícím společnost Ximox Technology Ltd., se sídlem RM 1101, San Toi Bldg No.139, Hong Kong. Ale zúčtovací a fakturační služby jsou prováděny společností Mi shop czech and slovak, s. r. o., se sídlem Fügnerovo náměstí 1808/3, Nové Město, 120 00 Praha 2. Pokud zahraniční společnost nereaguje na emailovou komunikaci, je vhodné obrátit se na výše uvedenou společnost (a to nejlépe písemně, prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb) s požadavkem na vrácení peněžních prostředků na základě odstoupení od kupní smlouvy uzavřenou mezi společností Ximox Technology Ltd. a spotřebitelem.

Bylo by také vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci, neboť je možné, že společnost porušuje zákaz užívání nekalých obchodních praktik. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 20:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.