Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 07.12.2016 (15:59:45) jsem na webu allhere.cz provedl objednávku č. 15592416 ve výši 1504 Kč včetně dopravného (Balík do ruky 69 Kč)
----
Dne 08.12.2016, 20:07:30 mi přišlo potvrzení platby s tím, že bude zboží odesláno do 24 hodin. A o odeslání mě prý budou kontaktovat.
----
Dne 13.12.2016, 9:47:58 jsem podal dotaz o aktuálním stavu mé objednávky. Požadoval jsem uvedení dopravce a č. balíku
----
Dne 14.12.2016, 11:50:18 jsem svůj dotaz urgoval
----
Dne 14.12.2016, 19:18:11 jsem dostal email: velice se omlouváme za zdržení při dodání zboží. Bohužel před vánoci nestíháme. Vaše zásilka vám dorazí v průběhu pátku či pondělí.
----
Dne 19.12.2016, 20:59:12 zboží stále nedorazilo, tak jsem požádal o storno objednávky a vrácení peněz
----
Dne 19.12.2016, 21:27:13 jsem dostal email: omlouváme se za zdržení, balíček byl dnes kolem 12.17 odeslán.
----
Dne 19.12.2016, 22:00:27 jsem opakovaně požadoval uvedení dopravce a č. balíku, že jinak stále trvám na stornu objednávky a na vrácení peněz
Požaduji vrácení platby ve výši 1504,- Kč
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující sdělení:
"Moje objednávka se za poslední dva dny posunula následujícím směrem: Dne 21.12.2016, 17:28:46 - email od České pošty: dne 21.12.2016 jsme převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky od podavatele Electricity s.r.o. s podacím číslem DR0170754270L ---- Dnes 22.12.2016, 7:02:22 - email od České pošty: Vaše zásilka Balík Do ruky od podavatele Electricity s.r.o. s podacím číslem DR0170754270L Vám bude doručována dnes tj. 22.12.2016. ---- A opravdu dnes zásilka byla doručena a po rozbalení obsahovala všechno objednané zboží z výše uvedené objednávky na allhere.cz. Závěr: takže den po zveřejnění mě stížnosti na Vašem portálu, pro mě úplně neznámá firma, podala na České poště balíček, obsahující zboží, které jsem si před několika dny objednal na webu allhere.cz od firmy Fidemia Group s.r.o.. Náhoda ?? Zázrak ?? Maskování něčeho ?? Opravdu moc netuším, ale jedno vím jistě: milý Ježíšku a dTestu moc Vám děkuji. A slibuji, že na allhere.cz si již v budoucnu nic objednávat nebudu, a že příště při nákupu přes web budu mnohem více opatrnější !! A pokud mohu, tak ještě jedno přání na konec: kéž by všechny stížnosti zde na tomto webu, takhle dobře skončily"
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť zakoupené zboží bylo doručeno.