Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#13896Ochota prodejce Vodafone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2016, před 8 lety

Jiri Klimek

Znění stížnosti

Chtel bych podekovat pani v prodejne ve vodafonu v kyjove u hodonina, moje babicka si prisla vymenit sim kartu a chtela ze stare pretahnout kontakty do nove, otazka par minut. Pani ji to odmitla s tim ze si to nacvaka do telefonu sama doma. Jde videt ze si u vodafonu opravdu vazite zakazniku.


Požadované řešení

Pochvalit pani za ochotu, dekuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 06:06, před 8 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2016 09:18, před 8 lety

Hezký den, pane Klimku,

je mi líto, že vaše babička neměla z návštěvy prodejny dobrý pocit. V případě, že jste v prodejně s přístupem prodejce nespokojený, doporučuji to řešit přímo na místě s vedoucím prodejny. Zpětně už velmi těžko zjistíme, co se přesně stalo. Vaši zpětnou vazbu ale samozřejmě kolegům předám. Věřím, že příště už budete vy i babička spokojeni.

Přeji vám hezké svátky.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 10:30, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 06:12, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.