Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Chtel bych podekovat pani v prodejne ve vodafonu v kyjove u hodonina, moje babicka si prisla vymenit sim kartu a chtela ze stare pretahnout kontakty do nove, otazka par minut. Pani ji to odmitla s tim ze si to nacvaka do telefonu sama doma. Jde videt ze si u vodafonu opravdu vazite zakazniku.
Pochvalit pani za ochotu, dekuji.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Hezký den, pane Klimku,
je mi líto, že vaše babička neměla z návštěvy prodejny dobrý pocit. V případě, že jste v prodejně s přístupem prodejce nespokojený, doporučuji to řešit přímo na místě s vedoucím prodejny. Zpětně už velmi těžko zjistíme, co se přesně stalo. Vaši zpětnou vazbu ale samozřejmě kolegům předám. Věřím, že příště už budete vy i babička spokojeni.
Přeji vám hezké svátky.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.