Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Mám u společnosti O2 sjednané tarif.služby pro pevnou linku , mobil.telefon,internet a televizi a zakoupil jsem na prodejně v Uh.Hradišti pro svou ženu tlač.telefon Aligátor, který nevyhovoval její představě a ch¨těl jsem jej na druhý den vrátit, resp.vyměnit za jiný.Neuspěl jsem s tím , že to nelze. Pří koupi jsem na tuto skutečnost nebyl upozorněn. Toto jsem již popsal na mobilu při dotazu na spokojenost. Bez odpovědi.Měsíčně za Vaše služby platím upřes tis. Kčs a takovou maličkost nemůžu vyřídit. manasek m.
Chci mobil vrátit nebo vyměnit.
|
Tweet |
Vyměnit zboží nebo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu při nákupu v kamenné prodejně není možné, pokud se prodávající k této povinnosti nad rámec zákona v kupní smlouvě nezavázal. Bude tedy záležet, zda možnost výměny zboží byla ve smlouvě sjednána nebo zda prodávající projeví dobrou vůli a požadavku spotřebitele vyhoví.
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu je možné pouze, pokud byla smlouva sjednána za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku nebo pokud spotřebitel uzavřel smlouvu s prodávajícím mimo obchodní prostory společnosti. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/kdy-mohu-i-bezduvodne-odstoupit-od-smlouvy/42.
Dobrý den,
výměna zboží při zakoupení na pobočce není možná, jak už je výše zmíněno v reakci portálu dTest.
Výjimku lze zařídit pouze v případě, kdy je balení nedotčené - podle vašeho popisu to ale nebude tento případ.
Děkuji za pochopení.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Výše uvedený telefon jsem koupil na prodejně v Uh.Hradišti bez jakékoliv smlouvy ani mně nebyli sděleny žádné podrobnosti, ve kterých bych byl nějak informován, že telefon nemůžu vrátit, když nebude vyhovovat. Prostě jsem u pultu zaplatil, to byl vše.V každém jiném obchodě mohu každé zboží bez udání důvodu vrátit, při dodržení určité lhůty. Maňásek M.
Vrácení zboží je možné pouze při nákupu zboží některým ze způsobů na dálku (eShop aj.). Výměnu zboží po zakoupení na místě podnikání zákon neupravuje, veškeré možnosti výměny po zakoupení na prodejně si určuje samotný prodejce. My tuto variantu nenabízíme.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.