Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.8.2015 jsem zakoupil obuv the overplay VIII, která cca po roce používání nevydržela, v ohybu materiál praskl a navíc se zespodu odlepují od podrážky. Boty jsem reklamoval dne 8.12.2016. Dual Sport Pro s.r.o. reklamaci zamítla s obecnou hláškou že je opotřebování tedy i spotřebování výrobků jeho užíváním. Což je ale nesmysl, obuv byla používána výhradně k účelům, ke kterým byla navržena a pokuď se boty spotřebávají, tak je nemá smysl vůbec nazouvat. Firma takovýmto způsobem řeší 95% reklamací, což je v rozporu s občanským zákoníkem. V případě nutnosti, mohu podložit vše fotodokumentací.
Nike the overplay VIII, poškození svrchního materiálu
Vrácení hotovosti, v plné výši tj. 1099,- Kč. V opačném případě jsem ochoten podstoupit ČOI či právní spor, nejde o cenu ale o princip.
|
Tweet |
Na přání společnosti Dual Sport Pro s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.