Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.11 jsem zaplatil 2ks povlečení v ceně 497,00 kč i s dpopravou na ůčet 2400854127/2010. z ůčtu 2111306423/2700.Přišla mě zpráva že cca do 20 prac. dnů zboží obdržím. Bohužel od té doby nic! Můžete mě sdělit co se děje? Děkuji.
Vašták
Dodání zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Má zásilka byla vyřízena na konci ůnora. Bohužel po několika urgencích mě poslali jiné povlečení než jsem si objednal.Už jsem raději nereagoval a nezaslal jej zpět. Je to otřesná firma."
Hodnocení: