Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Štípač výrobce V-GARDEN jsem zakoupil 23.8.2013 na MALLu. Motor shořel 5.10.
7.10.uplatněna reklamace.
První vyjádření výrobce - v motoru byla voda a proto shořel.
Vyjádřil jsem nesouhlas s tím, že štípač shořel po 2h páce a voda se do něj nemohla dostat. Odpověď - "Motor od štípače má spálené vynutí, k poškození došlo jak jsem psal ve vašem případě kdy tvrdíte že voda se tam nemohla dostat. Na motoru je znatelné poškození vynutí ke kterému došlo jak jsem psal nepostupováním dle návodu k obsluze. Dlouhý prodlužovaní kabel, přetížení stroje atd.
Naše stanovisko je neměnné jedná se nezáruční opravu." - myslím nepotřebuje komentář.
Závěr: voda tam nebyla (mimochodem krytí výrobku IP54)
Délka kabelu - to je asi humor
Proti přetížení - mechanická ochrana
Podle mně to byl zmetek - mimochodem štípač byl k dispozici až 14.11.
Vega LS6 vario motor 2.2kV
Vrácení peněz - už jsem koupil nový
|
Tweet |
Pokud se vada během šesti měsíců ode dne převzetí věci, může kupující uplatňovat rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku. Takový rozpor se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. To znamená, že prodávající by musel prokázat, že se daná vada na věci nevyskytovala již při převzetí. Pokud tuto skutečnost prodávající nebude schopen prokázat, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku. Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Jestliže prodávající tuto lhůtu nedodrží, má kupující právo před převzetím zboží odstoupit od kupní smlouvy.
Vážený pane Follprechte,
kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Pokud ještě nedošlo k dořešení Vaší reklamace, určitě nás kontaktujte na emailu overeno@mall.cz. Doufáme však, že byla z naší strany již Vaše stížnost dořešena k Vaší spokojenosti.
Eliška,
Mall.cz
Dne 16.2. jsem zaslal společnosti MALL následující email.
Zatím bez reakce.
Dobrý den
K Vaší reakci na portále www.vasestiznosti.cz
Reklamace dořešena nebyla s tím, že když nechám vyhotovit znalecký posudek bude reklamační řízení obnoveno.
Z posudku vyplývá nejen, že výrobek je skutečně zmetek ale dokonce by u nás vůbec neměl být prodáván.
Již v původní e-mailové komunikaci jsem vás upozorňoval na zmatené a nekompetentní reakce autorizovaného servisu. Myslím si, že společnost jako je Mall by měla pečlivěji volit své dodavatele. V-garden dodává výrobky s podvodným označením (CE tady znamená možná China Export) a neplatným prohlášením o shodě. Za tyto skutečnosti přebíráte plnou odpovědnost vy jako koncový prodejce. Výrobek je zralý na to aby ČOI vydala
k tomuto výrobku zákaz prodeje.
S pozdravem Michael Follprecht
PS:Těch stížností na www.vasestižnosti.cz bez vaši reakce je více!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hodnocení:
Komentář: Po tahanicích trvajících do 20.4.2014 (cca 6 měsíců) Mall zaplatil 19000kč.
6000 za štípač - zbytek náklady (znalecký posudek, cestovné, právník)
Zaplatili až po "předžalobní výzvě". Celkový přístup společnosti v případě reklamace je naprosto nepřijatelný. Nákup u Mallu zásadně nedoporučuji.