Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,chtěla jsem zde napsat hlavně kvůli dalším lidem aby v žádném případě nevyužívali Europoštu.Dne 1,12,2016 jsem dceři odeslala baliček do Švýcarska a 20,12, mi přišel zpět.Mezitím jsem tisíckrát telefonovala na eropoštu a psala jim zprávy,ale telefon nezvedají a na zprávy nereagují.Stále jsme kontrolovali balíček kde zrovna je,ale byl v tom takový chaos,že se v tom člověk nevyznal.Přes vánoční svátky spolu s dcerou nemůžeme být,tak jsem ji chtěla poslat alespoň pár dárečků a o to mě více mrzí že jí to nedošlo!!!A to nemluvím o tom jejich jednání,no vlastně nejednání vůbec nekomunikují a je to uplná bezmoc.
Jedná se balíček číslo 90231226342
Chci vrátit poštovné zpět!!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka službu reklamovat a žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu vynaložila.
Nedojde-li k úspěšnému doručení zásilky chybou zasílatele (tzn. chybně předané údaje o adresátovi od odesilatele k dopravci), tak dle "obchodních podmínek EUROPOŠTA" se zasílatel zaručuje uhradit propadlé poštovné v plné výši.
Zasílatel je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Zasílatel je povinen spotřebitelce vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje.
Zásilka byla odeslána v rozporu s našimi Obchodními podmínkami, jelikož jejím obsahem byl alkohol, jehož přeprava je vyloučena. Zákazník obdržel zaplacené poštovné zpět ponížené o náklad pro zpětné zaslání zásilky ze zahraničí zpět na adresu zákazníka.
Žádný alkohol v balíčku nebyl,byly tam jen vánoční dárky,hrnky s fotkou,dortové formy a nějaká drogerie a pár sladkostí,to je vše.Nevím proč si tady europošta vymýšlí.Hlavní důvod tohoto problému je to,že vůbec nekomunikují,nezvedají telefon,který mají velkým písmem napsaný na svých stránkách europošty.Našla jsem spoustu stížností na europoštu s podobným problémem jaký jsem měla já a hlavně ,že se s nima nedalo spojit telefonicky a nereagovali na emaily a taky jako vyjádření napsali uplné lži. Krištofová
Podnikatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.