Společnost


František Prokop

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13920Nedodán balík do Švýcarska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2016, před 8 lety

Hana Krištofová

Znění stížnosti

Dobrý den ,chtěla jsem zde napsat hlavně kvůli dalším lidem aby v žádném případě nevyužívali Europoštu.Dne 1,12,2016 jsem dceři odeslala baliček do Švýcarska a 20,12, mi přišel zpět.Mezitím jsem tisíckrát telefonovala na eropoštu a psala jim zprávy,ale telefon nezvedají a na zprávy nereagují.Stále jsme kontrolovali balíček kde zrovna je,ale byl v tom takový chaos,že se v tom člověk nevyznal.Přes vánoční svátky spolu s dcerou nemůžeme být,tak jsem ji chtěla poslat alespoň pár dárečků a o to mě více mrzí že jí to nedošlo!!!A to nemluvím o tom jejich jednání,no vlastně nejednání vůbec nekomunikují a je to uplná bezmoc.


Produkt

Jedná se balíček číslo 90231226342


Požadované řešení

Chci vrátit poštovné zpět!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2016 12:05, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka službu reklamovat a žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu vynaložila.

Nedojde-li k úspěšnému doručení zásilky chybou zasílatele (tzn. chybně předané údaje o adresátovi od odesilatele k dopravci), tak dle "obchodních podmínek EUROPOŠTA" se zasílatel zaručuje uhradit propadlé poštovné v plné výši.

Zasílatel je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Zasílatel je povinen spotřebitelce vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2017 15:16, před 8 lety

Zásilka byla odeslána v rozporu s našimi Obchodními podmínkami, jelikož jejím obsahem byl alkohol, jehož přeprava je vyloučena. Zákazník obdržel zaplacené poštovné zpět ponížené o náklad pro zpětné zaslání zásilky ze zahraničí zpět na adresu zákazníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2017 10:57, před 8 lety


Hana Krištofová

Žádný alkohol v balíčku nebyl,byly tam jen vánoční dárky,hrnky s fotkou,dortové formy a nějaká drogerie a pár sladkostí,to je vše.Nevím proč si tady europošta vymýšlí.Hlavní důvod tohoto problému je to,že vůbec nekomunikují,nezvedají telefon,který mají velkým písmem napsaný na svých stránkách europošty.Našla jsem spoustu stížností na europoštu s podobným problémem jaký jsem měla já a hlavně ,že se s nima nedalo spojit telefonicky a nereagovali na emaily a taky jako vyjádření napsali uplné lži. Krištofová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:30, před 7 lety

Podnikatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.