Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, právě sedím cca 1 a 1/2 hod. ve Vašem zmeškanem vlaku z Prahy do Košic ve vagónu č. 5 (tj. 22.12. cca odjezd z Prahy 8:10). Při nastupování ve stanici Praha hl. nádraží již v tomto vagónu byla zima a ani po více než hodině a půl se situace moc nezlepšila. Na mou žádost aby personál něco s tím dělal mi bylo řečeno že vagón byl připojen jako poslední a musím se prostě čekat když se vyhřeje. Bohužel odpověď byla bez omluvy a ani ostatním spolucestujícim není patřičně odpovězeno proč po takové době stále do vagónu proudí studený vzduch.
Pro upřesnění tento vagón má dále problém se splachováním na WC.
Asi se to řešit nebude a předpokládám že v bundě budu sedět až do Košic.
Hezké svátky...
Vaše zákaznice.
Změňte přístup personálu. Měl by hlavně okamžitě na začátku oznámit že je problém a snažit se omluvit. Kdybych se neptala tak nevím proč je zde zima. Ostatní vagóny jsou OK.
|
Tweet |
Podle přepravních podmínek společnosti Regiojet, a.s., v případě nefunkčního topení/klimatizace vzniká cestujícím nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací.
- Tarif Standard : kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky.
- Tarif Relax a Business : kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky.
Postup pro uplatnění nároku se řídí dle druhu jízdenky:
1. Kreditové a otevřené jízdenky: hodnota kompenzace je držiteli kreditové/otevřené
automaticky jízdenky připsána na peněžní kredit do 5 pracovních dnů.
2. Jízdenky na pevné datum: hodnota kompenzace je cestujícímu vyplacena na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY do 5 pracovních dnů.
3. Přiznanou kompenzaci musí cestující uplatnit nejpozději 12 měsíců od jejího přiznání a vyzvednout si ji v hotovosti na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY.
Spotřebiteli v daném případě doporučujeme podat přepravní společnosti písemnou stížnost na kvalitu poskytovaných služeb v souladu s čl. X smluvních přepravních podmínek společnosti a požadovat zjednání nápravy:
Reklamace a stížnosti z přepravy cestujících a zavazadel se podávají:
písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno
faxem na číslo: +420 539 000 910
e-mailem: reditel@regiojet.cz
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.