Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejprve jsme čekali měsíc na doručení dvoudílného gauče. Zjistili jsme, že oba díly jsou stejné. Týden řešení reklamace, kde jsme jim dodali popis závady a fotografie, pouze zdržují a nic neřeší. V telefonu se vysmívají. Neexistuje místo, kde si stěžovat na jednání reklamačního oddělení - nedají číslo na manažera a na web stránkách neexistuje místo na stížnosti.
Říkají, že musí zjistit ve skladu, zda-li díl je. Když jsem po několika dnech volal (již po několikáté) a zeptal se je, jak problém řeší, oznámili mi, že dnes do skladu odeslali email. Proč až po týdnu řešení a proč tam nezavolají?? Po telefonu jsem je slušně požádal, ať tam zavolají a stav zjistí; odmítli. Je to jasné, nic nemají a lžou!
Jelikož jsme sedačku objednávali v půlce listopadu, nečekali jsme, že budeme na Vánoce mít doma staveniště! Slušně jsme požadovali výměnu kusu do Vánoc. Zatím se nám nepodařilo ani zahájit řešení reklamace.
Problém je, že tím, že jim vše dlouho trvá, není ani možné požádat o odstoupení od smlouvy a koupit gauč jinde.
Rohová sedací souprava Mono
Výměna chybného kusu nejpozději 24. 12. 2016 ve 12:00. Ano, zní to přitažené za vlasy, ale času na to měli dost.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Prodávající má povinnost přijmout reklamaci (ať už osobně nebo prostřednictvím určeného servisu). Pokud tak neučiní, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.