Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,výpis ke stížnosti na dopravce PPL a jeho praktiky.
Z níže uvedeného vyplývá,že doručit zásilku na uvedenou adresu je pro službu PPL jen fikcí a pohodlněji ji obchází tím,že se pošle SMS s předvoleným textem zákazníkovi a bez jakékoliv komunikace či souhlasu sdělí,že zásilka bude uložena ve vybrané sběrně přes PPL v dané obci.
Z výše uvedeného plyne poznatek,že kdyby zákazník si zvolil výdejní místo dané prodejny,tak by to vyšlo podstatně levněji než jakým stejným způsobem praktikuje PPL!
-----------------------------------------------
Dobrý den,
opětovně a to již potřetí Vám sděluji, že Vaše nové sdělení abych si vyzvednul balík pod č.40250339192 z mého údajně zvoleného tzv. ParcelShopu nepřipadá vůbec v úvahu.
Opětovně zdůrazňuji,že jsem si žádný ParcelShop nezvolil a tudíž nevidím žádný jiný důvod, než balík doručit na uvedenou adresu tak, jak bylo požadováno.
Pokud je to pro Vás nepřekonatelný problém vraťte balík prodejci,kterého budu samozřejmě informovat o Vašem svévolném nakládání s doručováním zásilek.
S pozdravem F.Minx
Po první stížnosti se pracovník PPL telefonicky omluvil s tím,že následující den mě bude balíček doručen,ale bohužel se tak nestalo.
Podle množství sížností a jejich řešení- neřešení fa PPL je nasnadě pouze příště tuto službu nepoužívat!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.