Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13924Nevrácení peněz za pobyt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2016, před 8 lety

Milada Fialová

Znění stížnosti

Po zakoupení poukazu na serveru Kouzelný děda - na 6 dní v Zámeckém hotelu ve dvoře Spálené Poříčí - jsem objednala pobyt od 3.10.do 8.10.2016. Odjeli jsme s manželem na dovolenou a na místě jsem zjistila, že hotel je mimo provoz. Na dveřích vylepena tel. čísla a oznámení, že byli všichni klienti informováni o zrušení pobytu. e-mail došel pozdě večer před naším odjezdem a tak jsem to nezjistila. Volala jsem na uvedená tel.čísla, nedovolala jsem se. Po odjezdu domů jsem poslala e-mail na info@zameckyhotelvedvore.cz a žádala vysvětlení situace.Přišla odpověd od reklamace@kouzelnydeda.cz, že byl portál informován o situaci v hotelu a pokud chceme,posunou termín pobytu a nebo vrátí peníze za poukaz. Nabídka dárek jako kompenzace návštěva wellness do centra Harfa v Praze pro 2osoby. Požaduji vrácení peněz a po zaslání všech podkladů pro vyřízení reklamace mi zdělila paní Andrea že je vše v řízení a peníze pošlou do 30dnů na můj účet. Toto bylo 5.10.2016 a po několika dotazech, co je s vrácením peněz mi už nikdo neodpověděl.


Produkt

Pobyt pro 2 osoby s polopenzí s wellness na 6dní-5nocí. Cena 5990Kč. Náklady na cestu 1152Kč účtenka za ph.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2016 12:54, před 8 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2017 18:35, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.