Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 13.9.2013 jsem u Vás v jihlavské prodejně koupila kotníčkové boty 553_38,8 za 499 Kč. Ovšem jen 16.10.2013 jsem byla nucena je dát na reklamaci do prodejny ve Vaňkovce v Brně. Materiál se během měsíce neskutečně odřel (opravdu jen běžným používám), podrážka se skoro celá odlepila a reklamace mi nebyla uznána z důvodu běžného mechanického opotřebení. To mi tedy vysvětlete, co je to za kvalitu bot, když vydrží měsíc a pár dní. Nejsou přece určeny k tomu, aby se s nimi chodilo po mole. Jako zákazník si za zboží zaplatím nemalou částku peněz a očekávám, že obuv vydrží obyčejnou chůzi po chodníku. Příště budu trvat na okamžitém vrácení peněz a Vaší firmě si vyhnnu opravdu velkým obloukem.
Dámské kozačky 553-38,8
Požaduji vrácení peněz za zboží.
|
Tweet |
Záruční doba je na zboží zakoupené spotřebitelem 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Do 6 měsíců od koupě zboží se má za to, že vada je zde již při převzetí, pokud prodejce neprokáže opak dle § 616 odst.4 občanského zákoníku.
Spotřebitel má v takovém případě právo na výměnu věci za novou nebo její opravu dle § 616 odst.3 občanského zákoníku. Z těchto variant si volí spotřebitel.
Společnost FASHION SHOES s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.