Společnost


FASHION SHOES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1393Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2013, před 11 lety

Jana Zemanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 13.9.2013 jsem u Vás v jihlavské prodejně koupila kotníčkové boty 553_38,8 za 499 Kč. Ovšem jen 16.10.2013 jsem byla nucena je dát na reklamaci do prodejny ve Vaňkovce v Brně. Materiál se během měsíce neskutečně odřel (opravdu jen běžným používám), podrážka se skoro celá odlepila a reklamace mi nebyla uznána z důvodu běžného mechanického opotřebení. To mi tedy vysvětlete, co je to za kvalitu bot, když vydrží měsíc a pár dní. Nejsou přece určeny k tomu, aby se s nimi chodilo po mole. Jako zákazník si za zboží zaplatím nemalou částku peněz a očekávám, že obuv vydrží obyčejnou chůzi po chodníku. Příště budu trvat na okamžitém vrácení peněz a Vaší firmě si vyhnnu opravdu velkým obloukem.


Produkt

Dámské kozačky 553-38,8


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 13:24, před 11 lety

Záruční doba je na zboží zakoupené spotřebitelem 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Do 6 měsíců od koupě zboží se má za to, že vada je zde již při převzetí, pokud prodejce neprokáže opak dle § 616 odst.4 občanského zákoníku.
Spotřebitel má v takovém případě právo na výměnu věci za novou nebo její opravu dle § 616 odst.3 občanského zákoníku. Z těchto variant si volí spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 15:42, před 10 lety

Společnost FASHION SHOES s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.