Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
koupil sem mp3 WMA přehravač a v zaruce jsem ho reklamoval protože tlačítko menu zustalo zapadlé a bylo mi zdeleno že je to mechanicka zavada a na to se prý reklamace nevstahuje ostatní tlačítka fungují děkuji Zajac
mpman MPUB333 MP3 WMA
uvedení tlačítka do puvodního stavu při nákupu
|
Tweet |
Do 6 měsíců od koupě zboží se má za to, že je zde vada již při převzetí, pokud prodejce neprokáže opak dle § 616 odst.4 občanského zákoníku.
V případě tohoto rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo požadovat opravu věci nebo její výměnu dle § 616 odst.3 občanského zákoníku. Z těchto variant si volí spotřebitel.
Pokud se tvrzení prodejce a spotřebitele rozchází, má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.
Vážený pane Zajaci,
děkuji za Váš příspěvek. Mrzí mě, že na něj mohu reagovat až nyní. Bohužel, do této doby jsme neměli od provozovatele webu, společnosti dtest, umožněn přístup na web. Je mi líto, pokud u nás zakoupený výrobek nepracuje k Vaší 100% spokojenosti. Rád bych Vás požádal o sdělení podrobností k Vaší reklamaci (číslo reklamace, případně číslo účtenky). Jakmile budu moci na základě Vámi doplněných informací identifikovat konkrétní případ, věc osobně prověřím a budu Vás kontaktovat s návrhem řešení.
Děkuji za spolupráci a přeji příjemný den.
Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
Dobrý den reaguji opět na neuznanou reklamaci protože tlačítko na mp3 není vytržené jak píšou v reklamaci ale je zamáčklé,myslim že technik přístroj asi vubec neviděl /vyhodteho za takovou špatnou práci/ s pozdravem J.Zajac
Vážený pane Zajaci,
důkladným prověřením archivu reklamací se mi podařilo identifikovat reklamaci 1048/13100091 jako nejpravděpodobněji náležící k případu o němž hovoříte výše. Jelikož jste mi nezaslal žádné upřesňující údaje k Vaší reklamaci, rád bych Vás požádal o potvrzení, že skutečně jde o uvedenou reklamaci 1048/13100091, artikl FUB3334GBFM, výrobního čísla MPUB33313427111101651. Jakmile budu mít od Vás potvrzeno, že jde skutečně o Vaši reklamaci, budu Vás kontaktovat s návrhem řešení.
Předem děkuji za spolupráci.
Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
čísla souhlasí
Vážený pane Zajaci,
děkuji za potvrzení. Průběh Vaší reklamace jsem důsledně prověřil. Reklamace byla uplatněna 25.10.2013 se závadou "zapadlé tlačítko M", vyřízena byla ke dni 1.11.2013 zamítnutím, a to z důvodu mechanického poškození - tlačítko bylo vytrženo ze základní desky. Na vysvětlenou si dovolím uvést, že zamáčknutím tlačítka (jak je uvedeno v popisu závady) může dojít (zde došlo) k oddělení tlačítka od základní desky (tedy vytržení ze základní desky). Mechanické poškození není oprávněným důvodem k reklamaci. Reklamace tak byla z naší strany vyřízena řádně a včas.
I přes výše uvedené bych Vám rád výjimečně nabídl možnost výměny Vašeho poškozeného výrobku za nový, dle aktuální nabídky prodejny. Rozhodnete-li se tuto nabídku využít, dostavte se prosím, kdykoli během otevírací doby, na prodejnu OKAY Litoměřice, kde Vám budou kolegové nápomocni s výběrem a výměnou výrobku. S sebou prosím vězměte příslušenství od výrobku a nákupní doklad.
Věřím, že toto řešení přijmete a zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem.
Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
Stížnost uzavíráme pro dlouhodobou nereakci spotřebitele.