Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
majitel saunového světa z důvodů neproplacení této služby portálem neposkytuje jeho klientům tuto službu.
Telefonická i mailová komunikace bohužel selhává. Ráda bych své peníze tedy získala zpět.
vrácení peněz
|
Tweet |
Slevový portál je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí služeb je spotřebitelka a přímo poskytovatel služeb.
Poskytovatel služeb si vybral zprostředkovatelský server, a to, že zprostředkovatelský server neplní své závazky, je riziko podnikání - poskytovatel služeb si mohl svobodně zvolit formu, jakou bude oslovovat zákazníky. Pokud si zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená. Zprostředkovatelské smlouvy upravují ustanovení § 2445 a následující zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").
Poskytovatelé služeb, kteří své služby nabízeli přes slevový portál, nemají tudíž nárok přenést škodu a náklady na zákazníka. Spotřebitelka sice uzavřela smlouvu přes třetí osobu, ale s konkrétním podnikatelem, který na webu inzeroval svou nabídku. Neplnění závazků zprostředkovatele vůči poskytovateli služeb tedy nemá vliv na smlouvy mezi dalšími osobami a tyto smlouvy mají být plněny, jak bylo domluveno.
Nebude-li spotřebitelce služba poskytnuta ve sjednaném termínu, ocitá se poskytovatel služeb v prodlení. Nebude-li plnit ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.