Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13941Neproplacení služby relaxačního balíčku v saunovém světě Harfa a tím pádem neposkytnutí služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2016, před 8 lety

Jana Kubištová

Znění stížnosti

majitel saunového světa z důvodů neproplacení této služby portálem neposkytuje jeho klientům tuto službu.

Telefonická i mailová komunikace bohužel selhává. Ráda bych své peníze tedy získala zpět.


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2016 17:00, před 8 lety

Slevový portál je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí služeb je spotřebitelka a přímo poskytovatel služeb.

Poskytovatel služeb si vybral zprostředkovatelský server, a to, že zprostředkovatelský server neplní své závazky, je riziko podnikání - poskytovatel služeb si mohl svobodně zvolit formu, jakou bude oslovovat zákazníky. Pokud si zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená. Zprostředkovatelské smlouvy upravují ustanovení § 2445 a následující zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").

Poskytovatelé služeb, kteří své služby nabízeli přes slevový portál, nemají tudíž nárok přenést škodu a náklady na zákazníka. Spotřebitelka sice uzavřela smlouvu přes třetí osobu, ale s konkrétním podnikatelem, který na webu inzeroval svou nabídku. Neplnění závazků zprostředkovatele vůči poskytovateli služeb tedy nemá vliv na smlouvy mezi dalšími osobami a tyto smlouvy mají být plněny, jak bylo domluveno.

Nebude-li spotřebitelce služba poskytnuta ve sjednaném termínu, ocitá se poskytovatel služeb v prodlení. Nebude-li plnit ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2017 18:54, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.