Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#13943Reklamace MT LG G3 (D855) - jiný způsob vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2016, před 8 lety

Martin Netolický

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 9.12.2016 jsem reklamoval u společnosti Alza.cz, a.s. Mobilní telefon LG G3, u nějž se mi mimo jiné podruhé objevila stejná vada (Nefunkční jack). Pracovník, který zboží do reklamace přijímal, se mě dotázal, zda-li chci zboží vyměnit nebo vrátit peníze, zvolil jsem vrácení peněz, což je zaznamenáno v protokolu. Dnes, tj. 23.12.2016 mi přišlo od společnosti alza.cz, a.s. vyjádření, že reklamace je k vyzvednutí a jako způsob vyřízení byla zvolena oprava, tzn. způsob vyřízení, který je odlišný od nabízeného, resp. odsouhlaseného způsobu vyřízení.


Produkt

Mobilní telefon LG G3


Požadované řešení

Požadovaný způsob vyřešení reklamace (již podruhé stejná reklamovaná vada) je vrácení peněz, což mi bylo také pracovníkem alza.cz, a.s nabídnuto, leč zůstalo nezrealizováno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2016 23:54, před 8 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Odstoupit od smlouvy je možné také, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2017 18:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.