Společnost


Exiteria a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13946Nedodání zboží v garantované lhůtě - stálé omluvy a neochota přistoupit na navržené smírčí řešení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2016, před 8 lety

Antonín Pařízek

Znění stížnosti

Uvedená společnost MT nábytek na mou objednávku dětského pokojíčku Julien 4 ze dne 13.11. 2016 poslala garanci dodání do 20.12.2016 . Pokojíček měl být Vánočním dárkem naší 4leté vnučky a moc se na něj těšila. Společnost nám ale na naše opakované urgence vždy odpověděla, že výrobce nestíhá a nevyskladňuje jim požadované zboží. To ale neřeší naše nároky a hlavně nás nijak neuklidňuje. Měli jsme objednanou firmu na smontování nábytku ,aby se stihl termín 24.12 ale museli jsme se jim omluvit a zaplatit náhrady za jejich ztracený čas. Jelikož se stanovisko firmy nemění a na mé návrhy nereagují prosím tímto Dtest o pokus napravit tuto kauzu nějakým smírčím řešením ,aby alespoň i přes pozdní dodání nábytku firma přistoupila alespoň na podmínku smontování nábytku jejich techniky a to ihned po závozu a bezplatně. děkuji za ochotu Pařízek Antonín
e-mail - parizektony@seznam.cz tel. 720488572


Produkt

Uvedeno v předešlé stížnosti - nedodání nábytku v garantované lhůtě - č. obj. 2016210133


Požadované řešení

Uvedeno v předešlé stížnost - návrh na refundaci formou montáže zavezeného nábytku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2016 00:12, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud prodávající neplní svůj závazek včas, jedná se o porušení smluvní povinnosti. Kdo poruší svou smluvní povinnost, nahradí škodu z toho vzniklou. Prokáže-li spotřebitel, že mu porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla škoda, může žádat též náhradu škody.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2017 12:32, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.