Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.12. Jsem si u fashion4vip objednala svetr Armani. Psala jsem jim email, abych se ujistila, že dorazí do Vánoc. 14.12. Mě ujistili, že do Vánoc určitě dorazí. 16.12. Ještě psali hromadný email, že všechny objednávky uskutečněné do 21.12. dorazí do Vánoc. Já jsem si objednávala ale už 12.12.!! 21.12. Jsem jim psala, že mi stále nic nepřišlo a oni mi 22.12. napsali, že už to nedorazí, jelikož už svetr nemají na skladě!! Byl to svetr skoro za 2000, tak jsem požadovala okamžitě vrátit peníze, abych mohla ještě 23.12. koupit jiný dárek a peníze samozřejmě nepřišly. Strašne jednání! Takový nespolehlivý obchod by vůbec neměl existovat!
Svetr Armani
Chci finanční kompenzaci za vzniklou újmu, že kvůli nim nemam dárek pro svého manžela! Už jsem neměla další peníze, abych koupila jiný dárek!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.