Společnost


DK universal

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#1395Žádost o vrácení peněz za zakoupené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2013, před 11 lety

Jana Vacková

Znění stížnosti

Při placení dětských šatiček, jsem si špatně zapamatovala cenu, než byla uvedena na zboží, protože jsme zkoušeli více modelů. U pokladny mě pokladní požádala o zaplacení vyšší hodnoty. Ačkoliv jsem znejistila, zboží jsem zaplatila. Asi za 1 minutu jsem slečnu požádala o storno nákupu a vrácení zboží, protože jsem tuto cenu akceptovat nechtěla. Asi po půl hodinovém vysvětlování a dohadování obou stran jsem odešla s nepořízenou. Šlo o vietnamské prodejce a ačkoli podnikají v českém státě, nedodržují, dle mého názoru, naše zákony. Mám dojem, že ze zákona mám nárok na vrácení zboží a peněz za ně. Zvláště, když jsem ještě neodešla z obchodu a od pokladny.


Požadované řešení

Prodejce mi měl vyjít vstříc a peníze vrátit. Svým chováním mě jen ujistil, že nejde o seriozního prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 15:54, před 11 lety

Dle § 614 občanského zákoníku dochází při samoobslužném prodeji k přechodu vlastnického práva, tedy i k uzavření kupní smlouvy, zaplacením kupní ceny za vybrané zboží. V případě, že byla na zboží uvedená jiná cena, bylo by možné žádat rozdíl při vrácení peněz. V případě, že na zboží cena uvedena nebyla, tak zákon prodejci neukládá, aby vrátil celou uhrazenou částku, jejíž výše byla akceptována zaplacením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.