Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tímto podávám stížnost na oddělení poruch. Dne 18.12.2016 mě poprve odešel internet a já nemohla použít ani televizi kterou mám přes Vás, ani pevný PC kde je internetové bankovnictví. V podnělí 19.12.2016 mě večer byléo sděleno že ještě se na to nechnici nedostali. Mám známého,který pracoval 30 na MČ jaké informatik. Ten mě tento problém vyřešil. Jenže v ve čvrtek v 7.00 ráno opět vše vypadlo a od té doby to nejde. Poruchu jsem nahlásila na vaše odd. poruch ve 14.00 22.12.2016. Od té doby jsem stále po různých urgencích měla přislib dnes tj. 24.12.2016 ráno, že bude opraveno nebo už se na tom pracuje. V poledne mě však váš pracovník na lince poruch sdělil, že máte na to 30 dní což je na vyčizování stížnosti ale opravy nidky tak dlouho netrvají. Na to že jsem u Vás nejméně přes 10 let a mám od vás veškeré přístroje je mi íto, že na váno nemohu koukat na intgernet ani telvizi, kterou jsem si ještě na popud T-mobile ve Fenixu obstarala. Pracuji na úřadu práce kde mám 550 lidí, kterým pomáhám. Je smutné, že člověk který se na vas obrací je pravděpodobně spíš pro smích. Na vánoce je to dost smutné. Přístroj je bílý ZyXEL. V případě brzské neopravy přestoupím k jinému operátorovi. Prosím o co nejkratším čase o odpověď. S pozdrvem Mieglová Hana - Komunardů 13,Praha 7 v.r.
vyřešit poruchu internetu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.