Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dne 2.1.2016 jsem koupila v AAA praha skoda octavia.Nechala jsem udelat kompletni servic: klinovy retez vymenit,olej a filtry.Po nejake dobe asi 3mesicu mne odesla hlava.pri vymene filtru bylo zjisteno ze byly pretocene kilometry,takze misto 150000km,tam muselo byt pri koupi uz asi 350000km.kdyz jsme auto reklamovali,tak nam prislo po te samozrejmne zamitnuti.prevodovka se bude muset vymenit a spojka take.do auta uz dala 100000kc a neberete to konce.Musela jsem si vzit pujcku u Esoxu 32procent uroky.chci penize vsechny na zpet a odstoupit od smlouvi-.uz jsem nekolikrat psala take Panu Obdusmanovi na AAA,ale nikdo se k tomu nechce solidne postavit,ani pani reditelka.auto nema zadnou servisni knizku,jsem matka od 4deti.mam 1rocni dite ,ktere prislo na svet na 6mesicich,musim snim jezdit stale po nemocnich a potrebuji spolehlive auto.16.2.reklamace zamitnuta.reklamovala jsem auto skoro kazdy 2.mesic.jsou to skryte vady na ktere se reklamace podle jejich zakona ztahuje a presto ji zamitaji.
SkodSKODA Octavia2.TDI BKD motor,rok vyroby2.05. 2006 automat. Znacka 8U71146. CISLO KAROSERIE TMBHE61Z162176041
odstoupeni od smlouvy,a vraceni vsech penez za opravu,a od esoxu.
|
Tweet |
Pokud je rozdíl v počtu uvedených a skutečně najetých kilometrů v řádech desetitisíců kilometrů, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Jedná se totiž o porušení smlouvy podstatným způsobem, protože prodávající věděl či musel vědět, že kdyby spotřebitelka měla pravdivou informaci o počtu najetých kilometrů, daný automobil by si vůbec nekoupila.
Pokud by se prodávající odvolával na ujednání ve smlouvě, kterým vylučuje či omezuje svoji zákonnou odpovědnost za nesoulad uvedeného stavu tachometru se skutečným stavem, může spotřebitelka argumentovat tím, že se jedná o zakázané ujednání, ke kterému se vůbec nepřihlíží. Ve smlouvách uzavřených se spotřebitelem jsou zakázaná ujednání dle § 1814 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, tudíž se k nim podle § 1815 téhož zákona nepřihlíží a nemají žádné právní účinky.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážená paní Dědková,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Spotřebitelka má nyní možnost na vyjádření společnosti reagovat, případně má možnost stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.