Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#13957Odmítnutá reklamace noteboku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.12.2016, před 8 lety

Tomáš Kolář

Znění stížnosti

Dobrý den,
vlastním notebook lenovo teprve rok. Záruka je stále platná. Na notebooku nastala závada, přestal fungovat monitor. Notebook jsem zavezl na reklamaci do prodejny, kde byl notebook pořízen. Po měsíci mi přišla sms že opravu zamítli. Volal jsem na číslo uvedené na prodejnu, ale spojil jsem se s operátory a ty mi sdělili, že mi více info neposkytnou. A neřekli mi proč přesně mi neuznají záruku. S notebookem nebylo zacházeno špatně. Dělal jsem práci na notebooku a najednou obrazovka zbělala. Reklamačním protokolu napsali stav výrobku: používaný, oděrky, upatlaný, Prodejna mi sdělila že prý je to mechanická závada + hovor byl monitorován.


Produkt

LENOVO 15,6" QC-4000 4GB 1TB 2GB V8 BLK. LNG504500TCK


Požadované řešení

Chci pokud možno vrátit peníze kvůli nespokojenosti s jednáním jinak alespoň opravit zmíněnou závadu na notebooku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2016 10:20, před 8 lety

Zamítne-li prodávající reklamaci, má povinnost své rozhodnutí řádně zdůvodnit. Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 09:25, před 8 lety

Dobrý deň,
spotrebiteľ poukazuje na reklamačné konanie číslo R000099907 zo dňa 25.11.2016 v predajni Electro World České Budejovice s požiadavkou spotrebiteľa na vybavenie "OPRAVA" s popisom vady: "nejde zapnout - nelze užívat" a to v stave pri prijímaní: "používaný, oděrky, upatlaný".

Poverený pracovník vybavovaním reklamácií prijal reklamáciu riadne a prostredníctvom autorizovaného servisného strediska pre značku Lenovo zabezpečil diagnostiku a odborné posúdenie vady. Autorizované servisné stredisko na základe protokolu o oprave č. 7024457817 reklamáciu vyhodnotilo ako opodstatnene zamietnutú z dôvodu: "zarizeni vykazuje známky mechanického poškození - vada popisovaná zákazníkem ma přimou souvislost s mechanickým poškozením, zařízení muže byt opraveno pouze nezarucne"
Cenová ponuka nezáručnej opravy: LCD + práce = 3930Kč.

Dňa 19.12.2016 bol spotrebiteľ riadne písomne informovaný o vybavení reklamácií a to "reklamácia neuznaná" s výzvou na prevzatie tovaru.

Dňa 20.12.2016 spotrebiteľ osobne na predajni České Budejovice tovar prevzal spolu so servisným vyjadrením, ktorým je zdokladované opodstatené zamietnutie predajcu.

V prípade nesúhlasu spotrebiteľa s vybavením a domnienkou, že nejde o mechanické poškodenie LCD a tovaru ako takého spôsobené spotrebiteľom, ale ide o výrobnú vadu, ktorá sa prejavila počas riadneho užívania v súlade so záručnými podmienkami má právo spotrebiteľ obrátiť sa na súdneho znalca v obore.

Po predložení znaleckého posudku spotrebiteľom na ktorejkoľvek pobočke Electro World a odovzdaní tovaru, bude spoločnosť Electro World postupovať ďalej v súlade s platnou legislatívou.

Ďakujem.

S pozdravom.

Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2017 10:15, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 05:56, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 05:46, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.