Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.6.2012 jsem na prodejní akci v obci Ratibořice zakoupila mimo jiné i robot MONTISS. Po zapojení do elektrické sítě v něm zajiskřilo a nefungoval.Tento jsem zaslala 18.7.2012 zpět i s kopií kupní smlouvy č. A000660 a kopií záručního listu na výše uvedenou adresu. Do dnešního dne mi neodpověděli a telefonní číslo 722470074 je vypnuté. A tak nemám robot, ani peníze.
Robot MONTISS v hodnotě 8.000,- Kč
Výměna nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Záruční doba pro zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Prodejce je povinen zboží v záruční lhůtě do reklamace přijmout a vystavit o tom písemné potvrzení dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel má nárok na to, aby věc byla bezplatně, řádně a včas opravena dle § 622 občanského zákoníku. Pokud takový postup není možný a jedná se o vadu neodstranitelnou, tak má nárok na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 622 odst.2 občanského zákoníku.
Prodejce má 30 dnů na vyřízení reklamace dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud prodejce v takové lhůtě reklamaci nevyřídí, tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo žádat výměnu věci za novou. Z těchto variant si vždy vybírá spotřebitel.
Společnost 1. Česká Reklamní společnost s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.