Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
opět využívám vašich stránek se žádostí o pomoc.
Stále se jedná o portál Kouzelný děda, který uznal reklamaci a již druhý měsíc mi zadržuje peníze.
Dala jsem na Vaši radu a společnosti zaslala Výzvu k vydání bezdůvodného obohacení.
Dopis s vytištěnými emaily se mi po 14ti dnech vrátil zpět- nevyzvednuto, dokonce je na obálce přepsaná adresa, která jde těžko přečíst : Vlaltická 15 Brno 618 00.
Telefon neberou, volala jsem na 1188, kde mi bylo sděleno, že kontakt na společnost nemají.
Na emaily Kouzelný děda neodpovídá, znepřístupnili mi vstup na jejich facebookové stránky.
Vážně si už nevím rady, prosím Vás, jak postupovat dál?
Nejhorší na tom je, že takových, jako jsem já,je na recenzích nespočet.
Děkuji
Žďárská Alena
Voucher s kódem 129vd97ad958ae
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nelze reklamovat službu, která ještě neproběhla. Spotřebitel se však může pokusit domluvit s portálem či samotným poskytovatelem služeb s tím, že chce tento pobyt zrušit.
Pokud se spotřebitel s podnikatelem skutečně prokazatelně dohodl na stornu (zrušení) voucheru a portál následně nevrátil zpět peníze, může spotřebitel postupovat následovně.
V takovém případě doporučujeme zaslat slevovému portálu písemně vypracovanou výzvu k vydání bezdůvodného obohacení, a to doporučeně a s dodejkou. O bezdůvodné obohacení jde například, pokud smlouva, ze které mělo být plněno existovala, ale byla následně zrušena. Pokud tento závazek slevový portál nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Po negativní nebo žádné reakci může podat spotřebitel tzv. předžalobní výzvu. Jedná se o dokument, kterým upozorňuje věřitel dlužníka, že pokud v určené lhůtě nezaplatí, podá žalobu k soudu. Tímto dokumentem se k ničemu věřitel nezavazuje, není tedy nutné, aby v budoucnu žalobu opravdu podal.
Jestliže nebude slevový portál stále spolupracovat může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů ADR České obchodní inspekce, dostupné z http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.
Nebude-li společnost ani na toto reagovat, doporučujeme vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Jedině soud má právo rozhodnout, na čí straně leží právo a zároveň může uložit společnosti povinnost k plnění, která je exekučně vymahatelná.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.