Společnost


Mirka Dřínka

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13969Nedodání uhrazeného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2016, před 8 lety

Ilona Navrátilová

Znění stížnosti

Dne 7.12.2016 jsem odeslala objednávku č. 2016120701. Objednávka byla obratem uhrazena následující den 8.12.2016. Do dnešnního dne (27.12.2016) mě nikdo nekontaktoval, zboží jsem neobdržela, i když bylo na stránkách uvedeno, že je skladem. Na stránkách je stále toto zboží údajně skladem. Psala jsem na jejich email několikrát o informaci ohledně stavu mé objednávky a nedostala jsem žádnou odpověď. Telefonní číslo uvedené na www stránkách je nedostupné a nedá se jim tedy dovolat.


Produkt

Produkt: Černé Kód produktu: AD71 Množství: 1, Produkt: Černé rukavice Kód produktu: AD76 Množství: 1, Produkt: Dotykové rukavice dětské 2 páry. růžová/proužek (s) Kód produktu: AD321 Množství: 1


Požadované řešení

Vrácení uhrazené částky zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2016 20:31, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 18:51, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.