Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24.10 jsem objednal u této společnosti 4 kusy nabíjecích páskových baterii v ceně 270 Kč i s dopravou. Zvolil jsem platbu předem a ještě tého dne odeslal na jejich účet. Druhý den přišel od nich e-mail, že moje objednávka je připravena a čekají na platbu převodem. Tím veškerá komumikace skončila.Na dalšì e-maily neodpověděli, telefony nikdo nezvedal. 14.11 jsem jim e-mailem oznámil, že ruším objednávku a požaduji vràtit peníze. Do dnešního dne nepřišla odpověd, ani peníze.
páskové nabíjecì baterie NiMh 1,2 voltu 4 kusy
Nemám již zájem o zboží, poža
duji vrátit peníze.
|
Tweet |
Jestliže prodávající nedodá zboží během dohodnuté lhůty, může mu spotřebitel dodatečně poskytnout přiměřenou lhůtu na dodání zboží. Jestliže ani tuto lhůtu prodejce nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené finanční částky podle § 517 občanského zákoníku.
Společnost CORVUS CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.