Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,Před rokem jsem koupila
telefon u firmy Plastmatic, s r.o., IČO: 26157136 , která již ukončila činnost a
místo ní je zde mobiliihned.cz Reklamaci jsme řešili přes eshop Mobili
ihned, kteří telefon přeposlali na Plastmatic. Po více jak 30dnech jsme do
mobiliihned volali a bylo nám řečeno že se druhý den ozvou. Po týdnu jsme
volali opět a dostali jsme kontakt na technika do Plastmatic, telefon ale
nikdo nebere... Volali jsme opět to mobiliihned a bylo nám řečeno, že šéf
to řeší. Po dalším týdnu jsme volali opět a chtěli jsme mluvit přímo s
nadřízeným, to nám muž na telefonu neumožnil a řekl nám, že šéf to řeší a
firma plastmaci je v exekuci... Na web stránkách má firma mobiliihned
napsáno, že za produkty firmy Plastmatic nepřebírá žádnou zodpovědnost,
přesto reklamaci přijala a teprve oni ji přeposílali dál. Momentálně nám už
ani neberou telefony, nemáme ani telefon, ani peníze. Na emaily také nikdo
neodepisuje. Potvrzení oo přijetí balíčku do firmy mobiihned máme díky
České poště, jinak žádná informace o převzetí či přeposlání do plastmatic
neproběhla... je tedy i možné, že telefon přeposlán nebyl a to se dá brát
jako krádež. Prosíme o pomoc co dělat. Na Plastmatic není na internetu
žádný kontakt a mobiliihned nereagují a když už tak nejsou schopni podat
vysvětlení. Nyní to jsou skoro 2 měsíce co jsme bez telefonu.Nyní jsem našla na portálu heuráka recenze na obchod mobiliihned.cz a dle všeho nejsem jediná co má tento problém. Děkuji za
jakkoukoliv pomoc a rady. S pozdravem Kolářová Lucie
telefon Samsung i9195 S4 mini Black edition, výr. číslo 357472060769155
Žádáme o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení plné hodonoty částky za mobilní telefon.
|
Tweet |
Za vady na zboží odpovídá vždy osoba, se kterou byla uzavřena kupní smlouva. Není tedy možné žádat po osobě, která převzala webové stránky internetového obchodu, aby zajistila nápravu (další informace ohledně problematiky uplatnění práv z vadného plnění v případě ukončení činnosti podnikatele je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4745/kde-reklamovat-kdyz-prodejce-skonci).
Podle údajů zveřejněných v živnostenském rejstříku mohou spotřebitelé uplatňovat své závazky vůči společnosti Plastmatic, s r.o. na adrese Do kopečka 93, 103 00, Praha - Lipany, případně také v provozovně Mobil ihned, Vinohradská 1365/160, 130 00, Praha - Vinohrady (identifikační číslo provozovny: 1009895559).
Nebyla-li reklamace vyřízena včas, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, má prodávající povinnost peněžní prostředky vrátit. Pokud by tak neučinil, bezdůvodně by se obohatil, neboť právní důvod, na jehož základě získal majetkový prospěch, odpadl. Spotřebitelka by měla v takovém případě společnost vyzvat k vrácení zaplacené částky za zboží, nejlépe písemně a ponechat si kopii výzvy pro případný soudní spor.
Nebude-li společnost ani po písemné výzvě plnit, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost proto uzavíráme.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.