Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před Vánoci jsem kontaktovala zákaznickou linku s žádostí o rozvedení internetu a televize do dalšího pokoje (v té době jsem měla v obýváku mediabox, z kterého se šířila wifi do zbytku bytu a zároveň byly připojeny televize ve dvou dalších pokojích). Bylo mi doporučeno si nechat zřídit druhou přípojku a pronajmout si další router, s tím, že díky tomu půjde wifi v celém bytě.
Wifi běží jenom z nově připojeného routeru, mediabox sice wifi šíří i nadále, ale internet je na ní neaktivní. Po kontaktování jsem se dozvěděla, že na mediaboxu být internet ani nemůže a že bych musela mít další smlouvu na další internet. Takže momentálně mám použitelnou wifi v menší části bytu, než původně a jenom jsem si připlatila a mám novou díru ve zdi.
Toto není první případ, kdy jsem z jednání UPC rozpačitá a přitom jsem klientem již mnoho let.
Požaduji zrušení poplatku za pronájem nového zařízení a zrušení poplatku za zřízení nové přípojky.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli pochybení na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Klientka projevila zájem o rozšíření pokrytí dosahu internetu v bytě. Vzhledem k umístění stávajícího zařízení bylo doporučeno přiobjednání modemu, který by byl umístěn na strategičtějším místě. Klientku jsme informovali také o možnosti vybudování další zásuvky a bylo naplánováno dodání modemu. Klientce jsme vyšli vstříc a částku za vybudování další zásuvky jsme ji neúčtovali. Současně klientku kontaktovali pracovníci technické podpory a celá záležitost byla dořešena telefonicky ke spokojenosti klientky.
V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.