Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, letos v červnu mě kontaktovali z firmy Zepter ohledně kontroly lampy, kterou jsem si před lety zakoupila.Zároveň mě požádali abych si sebou přinesla ve sklenici vodu z kohoutku.
Po zkontrolování lampy, mi začali předvádět filtr na vodu a z mé donesené vody udělali rozbor a začali mě přesvědčovat jak je závadná a že vodní filtr od jejich firmy mi vodu vyčistí.
Řekla jsem že nemám zájem a tak mě začali přesvědčovat že můj pravnuk bude pít zdravou vodu, po delším přemlouvání jsem si filtr koupila i přesto, že jsem o něj nestála.
Smlouvu jsem uzavřela na jejich pobočce kde jsem rovnou dostala i zmíněný filtr. Doma jsem si uvědomila že jsem udělala chybu a šla jsem na pobočku že filtr vrátím. Paní mi tam oznámila že odstoupit mohu pouze písemnou formou.
Poslala jsem tedy písemnou žádost kterou mi zamítli, opakovaně jsem se odvolávala,celkem třikrát.Pokaždé mi moji žádost zamítli.
Vodní filtr
Žádám o prošetření zda firma jednala seriozně ohledně mé žádosti.
Ráda bych abych mohla odstoupit od smlouvy.
|
Tweet |
V případě, že je kupní smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, může spotřebitel dle § 57 odst. 1 občanského zákoníku od smlouvy písemně odstoupit do 14 dnů od uzavření smlouvy. Prostor obvyklý k podnikání je specifikován i očekáváním zákazníka. Jestliže je smlouva uzavřena na provozovně, ale zákazník nemohl nabídku takových produktů zde očekávat, nepovažuje se za prostor obyvklý k podnikání ve smyslu § 57 občanského zákoníku.
Společnost ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.