Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13982Nedodaní zboží v avizovaném termínu 23.12.2016

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2016, před 8 lety

Kateřina Míčková

Znění stížnosti

dostala jsem avízo o doručení,které jsem si následně ověřila na www.stránkách - sledování zásilek.Balíček doručen nebyl, ale podstatné je, že mne o tom nikdo neinformoval.27.12. několikrát řešeno se zákaz.odd.které nemělo snahu věc řešit.Dostala jsem pouze všeobecné odpovědi, nevztahující se ke stížnosti Výsledkem je, že ani 28.12.balík nebyl naložen k rozvozu.
Jde o pro mne nezbytnou zdravotně kompenzační pomůcku. Kdybych o nedoručení byla informována, stačila bych ještě před svátky nakoupit osobně v kamenném obchodě a nebyla již pátý den zdravotně indisponována.


Produkt

zásilka č. 088771976242


Požadované řešení

Tímto jednáním se můj životní standart výrazně snížil na několik týdnů.Zda bude mít nějaké trvalejší zdravotní následky, nejsem zatím schopna odhadnout.
Od firmy Geis tedy očekávám návrh kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2016 17:11, před 8 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2017 14:24, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.