Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.4 jsem objednala zboží ze Slevolandie.cz, polovina zboží byla dodána, došlo ´mi jiné zboží než bylo objednáno . Další zboží nebylo dodáno vůbec. Vracela jsem dodané zboží zpět, do dnešního dne mi nepřišly zpět peníze, jde o 2577 Kč. Když urguji reklamaci, paní , která se podepisuje jako Pavelková M, mi píše neustále už tři čtvrtě roku, že se reklamace vyřizuje, nebo že ji předala kolegům z reklamačního oddělení. Prosím o pomoc při řešení tohoto problému. Předem děkuji.
Kouzelná sada zipů do všech bund,zip do kalhot a svetříků - již ž ádné přešívání, navíc poštovné ZDARMA!!! 11 10629 131 Kč 1 445 Kč
Prosím o vrácení peněz zpět na účet.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka obdržela z eshopu jiný výrobek, než který si objednala, existují dvě možnosti řešení dané situace.
Jednak je možné od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Pokud by se situace řešila již po této 14 denní lhůtě, jednalo by se o uplatnění reklamace. Zde by nebylo možné žádat přímo rovnou vrácení peněz, avšak prodejce by měl v první řadě možnost dodat správné zboží. Až ve chvíli, pokud by toho nebyl schopen, bylo by možné trvat na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. V tomto případě by se pak vracela plná kupní cena.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.