Společnost


ARTEDDY EU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1399Druhá odmítlá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2013, před 11 lety

Markéta Vlnatá

Znění stížnosti

Nesouhlasím s dvakrát odmítlou reklamací na koženkovou kabelku, kterou jsem zakoupila 30.7. 2013 a již 20.9. 2013 jsem uplatňovala reklamaci na to,že se kabelka loupe díky nekvalitnímu materiálu. kabelka stáůa 565Kč a nyní mě mrzí, že jsem jí vůbec koupila. Nejprve reklamaci posílali z obchodu, ale vrátila se s odůvodněním, že jde o oděr materiálu a mechanické poškození materiálu zboží a jeho části zákazníkem nevhodnou manipulací!!! S čím nesouhlasím!


Produkt

koženková kabelka černá


Požadované řešení

poprvé nic

a podruhé jsem chtěla vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 13:33, před 11 lety

Kupující má možnost uplatňovat rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. To znamená, že prodávající musí prokázat, že se daná vada na výrobku nevyskytovala již při jejím převzetí. Jestliže prodávající nebude schopen tuto skutečnost prokázat, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 16:23, před 10 lety

Společnost ARTEDDY EU s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.