Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13991Nedodaní příslušenství u PC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2016, před 8 lety

Marek Kubant

Znění stížnosti

Dobrý den.
Před půl rokem jsem si nechal sestavit pc z vybraných komponentu u CZC.Když pominu,že počítač cestoval na 3 reklamace,tak teď jsem celkem spokojen až na jednu věc.
Dne 25.11.2016 když mi byl doručen na Pobočku v Pardubicích tak u pc chyběla krabice od ZD a od zdroje(v krabicích jsem všechny příručky,kabely ke zdroji a hlavně cd windows 10.Hned jsem to sdělil technikovy.Ten mi říkal že nic víc k tomu nepřišlo,že napíše do Příbrami a do týdne by to mělo přijít.
Jelikož je to už měsíc tak jsem navštívil pobočku a psal email na Czc,ale stale nikdo nic neví a ani neodpovídá.Znamená to,že se mám s příslušenstvím v hodnotě 3 tisíc rozloučit?
Děkuji Marek Kubant.
RE16065077
Číslo celého servisu SE16002657


Požadované řešení

Dodat kompletní příslušenství .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2016 10:07, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 22:08, před 7 lety

Podle § 2944 občanského zákoníku odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy (převzetí věci do reklamačního řízení, popř. servisu). Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci (mohlo by na něm být uvedeno, že k věci bylo taktéž přiloženo příslušenství).

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.