Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem si mobilní telefon Lenovo A7010 a to dne 22.2.2016 , sériové číslo HBOL3HFG, typ PA2C , je tedy v záruce do 22.2.2018
Dnes 29.12.2016 byla antivirovým programem ESET detekována hrozba v zařízení , konkrétně hrozba SMSreg.UT Jedná se o potenciálně zneužitelnou aplikaci a dle Esetu se přímo jedná o nainstalovanou hrozbu v systému bez možnosti to odstranit uživatelem.
Vzhledem k tomu , že používám jak elektronický podpis i přes telefon, bankovní aplikace , email a další aplikace oobního charakteru, tak se nehodlám nechat špehovat.
Smartphone Lenovo A7010
Sjednání nápravy odstraněním tohoto špehovacího prostředku v mém telefonu ale vzhledem k tomu , že v tuto značku přestávám mít důvěru, byl bych rád aby si ten tel. vzali zpět.
|
Tweet |
Není-li možné zboží užívat k účelu, pro který bylo zakoupeno a který prodávající inzeroval, jedná se o vadu. Byl-li vadný software již součástí zakoupeného výrobku, je za tuto vadu odpovědný prodávající, tedy osoba, u které byla věc zakoupena (nikoliv výrobce). Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci a žádat nápravu. Spotřebitel má dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku právo na opravu věci (odstranění vadného softwaru) nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné provést nápravu výše zmíněnými postupy, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy má spotřebitel právo na přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitel uplatnit reklamaci také u této osoby.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.