Společnost


Lenovo Technology B.V. organizační složka

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13993Sledovací aplikace v systému telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2016, před 8 lety

Pavel Karabinoš

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si mobilní telefon Lenovo A7010 a to dne 22.2.2016 , sériové číslo HBOL3HFG, typ PA2C , je tedy v záruce do 22.2.2018

Dnes 29.12.2016 byla antivirovým programem ESET detekována hrozba v zařízení , konkrétně hrozba SMSreg.UT Jedná se o potenciálně zneužitelnou aplikaci a dle Esetu se přímo jedná o nainstalovanou hrozbu v systému bez možnosti to odstranit uživatelem.

Vzhledem k tomu , že používám jak elektronický podpis i přes telefon, bankovní aplikace , email a další aplikace oobního charakteru, tak se nehodlám nechat špehovat.


Produkt

Smartphone Lenovo A7010


Požadované řešení

Sjednání nápravy odstraněním tohoto špehovacího prostředku v mém telefonu ale vzhledem k tomu , že v tuto značku přestávám mít důvěru, byl bych rád aby si ten tel. vzali zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 10:05, před 8 lety

Není-li možné zboží užívat k účelu, pro který bylo zakoupeno a který prodávající inzeroval, jedná se o vadu. Byl-li vadný software již součástí zakoupeného výrobku, je za tuto vadu odpovědný prodávající, tedy osoba, u které byla věc zakoupena (nikoliv výrobce). Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci a žádat nápravu. Spotřebitel má dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku právo na opravu věci (odstranění vadného softwaru) nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné provést nápravu výše zmíněnými postupy, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy má spotřebitel právo na přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitel uplatnit reklamaci také u této osoby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 15:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.