Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tak se přidávám i já se svým "Voucherem", který si po přečtení ostatních recenzí odmítám vybrat. Jak píší ostatní, mám domluvený termín, bylo mi napsáno, že whirpool nefunguje a působí to na mne tak, že už pouze přežívají a 31.12.2016 prostě skončí a peněz se nedomůžeme ani po Relaxačním centru Harfa a ani po slevovém portálu Kouzelný děda,kterému já osobně samozřejmě také psala o vrácení peněz, kvůli nedodržení podmínek a nic. Mrzí mě to, ale zřejmě se všichni budeme muset smířit s tím, že svých Kč 1590,- už nikdy neuvidíme a budiž nám to pro příště poučením...:-/
Voucher na služby v Relaxačně saunovém centru Harfa
vrácení zaplacené částky Kč 1590,-
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud nemůže poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka má tak možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků.
Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna vrátit spotřebitelce přijaté peněžité plnění. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.