Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Kaufland Havířov pořádal akci nasbírané body za které pak dával odměny.Bylo to do 11.9.2013
Týkalo se to hrnců.Jelikož akce měla za pár dní končit a na obchodě už moji servirovací pánev neměli,tak si mě zapsali do pořadovníku a řekli mi,že mě budou telefonicky kontaktovat.
Jelikož jsem s žádným pracovnikem obchodu dodnes nehovořila,tak jsem se rozhodla zajít se zeptat na prodejnu.Tam mi sdělili že na začátku října všechny telefonicky obvolali a ti co jim mobil v danou chvíli nezvedli,tak to brali tak,že už o tu pánev nemám zájem.
Nejsem si ani vědoma že bych nějaký telefonický hovor od nich měla nepřijatý a když jsem jím to sdělila,tak mi řekli,že volali pod skrytým číslem.
Prý to obvolavali 2 dny a ne ve stejnou dobu.
Prostě když jsem to nezvedla....přišla jsem o svojí šanci,tak mi to bylo sděleno.
Fissler-servirovací pánev -hluboká 24 cm doplatek zákazníka 509.90 kč
Myslím si,že měli zavolat ten den i následující vícekrát,tak až by se semnou spojili a pak by se dozvěděli zda mám ještě o ní zájem nebo ne.
|
Tweet |
Záleží na tom, jak jsou stanoveny podmínky této akce prodejce.
Pokud prodejce uvede výjimku do vyprodání zásob, tak po vyčerpání zásob již zboží prodejce nemusí poskytnout.
Jestliže však prodejce má akci na určité zboží a po určitou dobu, tak by měl být schopen zajistit toto zboží nebo výrobky rovnocenné za uvedenou cenu dle písmene d) přílohy č.1 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud toto prodejce porušuje, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku. Dozorovým orgánem je v takových případech Česká obchodní inspekce.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce společnosti na tuto stížnost.