Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#14002Nákup nepodporované paměťové karty do notebooku po radě odborného pracovníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2016, před 8 lety

Michaela Bobková

Znění stížnosti

Dne 10.11.2016 jsem v TS Bohemia zakoupila notebook Acer Aspire R11 jako dárek k Vánocům. Dne 28.11.2016 jsem přes mail vznesla dotaz jaká celikost a typ paměťové karty jse do notebooku použít. Ještě ten den my bylo odpovězeno následujicí: čtečka umí detekovat a spravovat SD ( SDHC, SDXC ) karty bez omezení velikosti. Na základě tohoto zdělení jsem na Alza.cz zakoupila kartu SDXC 128Gb za necelých 1700 kč. Při vložení karty dne 24.12.2016 jsem zjistila že notebook si s takto velikou kartou nedokáže poradit. Zkoušela jsem kartu do dalších 3 zařízení - karta je tedy v pořádku. Také jsem do notebooku dala jiné menší karty - ty fungovali v pořádku. Poté co jsem prohledala zahraniční diskuze jsem zjistila, že si notebook opravdu s takto velikou paměťovou kartou neporadí. To znamená, že jsem vyla uvedena v omyl a zakoupila věc v hodnotě necelých 1700 kč zbytečně. Když jsem to řešila přes mail a požadovala vrácení peněz za notebook i paměťovou kartu. Bylo mi sděleno, že notebook vrátit mohu, ale kartu ať si vrátím u Alzy. Proto jsem volala na poradnu DTestu, kde mi bylo od dvou ppradkyň zděleno, že mám nárok proplacení karty od TS Bohemia. Když jsem přišla do prodejny v Liberci velmi arogantní zaměstanec mi řekl že za notebook peníze nedostanu a už vubec ne za nepotřebnou kartu. Tu ať si řeším s Alzou. Poté šel do prodejny můj otec kde se zaměstnanci opět chovali velmi arogantně a nehodlali se s námi bavit. Jediné co po naléhání udělali bylo že nám dali číslo na reklamačního technika. Ten po několika desítkách minut souhlasil s vystavením dobropisu za notebook. O kartě se s námi opět odmítli bavit.


Požadované řešení

Požaduji peńze i za paměťovou kartu, kterou jsem si zakoupila na špatné doporučení jejich odborníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2017 13:26, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (notebook podporuje paměťové SD karty bez omezení), je věc vadná. Prodávající má povinnost plnit bez vad. Pokud je jeho plnění vadné, jedná se o porušení smluvní povinnosti a prodávající odpovídá spotřebitelce za škodu zapříčiněnou porušením smluvní povinnosti. Pokud spotřebitelka prokáže, že jí byla způsobena škoda a že za tuto škodu odpovídá prodávající, neboť porušil svou smluvní povinnost, může žádat náhradu této škody. Požádá-li o to spotřebitelka, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2017 18:25, před 8 lety

Informace nejsou přesné, v tomto smyslu se jedná o nekorektní konkurenční boj. Předmět plnění byl vrácen vůči kupní ceně, dodavatel paměťové karty propaguje také možnost vrácení paměťové karty. Další jednoduché řešení v rámci jednoho dne je zakoupení notebooku u libovolného prodejce, který danou paměťovou kartu podporuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 11:01, před 8 lety

Na základě výše uvedeného nebudeme stížnost prozatím na našich webových stránkách publikovat. Žádáme spotřebitelku o vyjádření k vývoji případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.1.2017 12:40, před 8 lety


Michaela Bobková

Jaké další informace potřebujete? 10.11.2016 jsem si u Vás zakoupila notebook. Přes mail jsem se vašeho technika, který má být specialista!!!! zeptala jaký typ a velikost paměťové karty notebook podporuje. Bylo mi odpovězeno, že podporuje karty SDHC, SDXC jakékoliv velikosti - viz příloha. Proto jsem si u Alzy zakoupila kartu SDXC velikosti 128Gb. U Alzy jsem si jí zakoupila jelikož byla o 400 Kč levnější, než v ostatních obchodech. Nechápu co na tomto považujete za nekorektní konkurenční boj? Dne 24.12.2016 jsem zjistila, že tento notebook takto velikou kartu nepodporuje. Jak jsem již psala zkoušela jsem kartu do dalších 3 zařízení - karta je tedy v pořádku. Také jsem do notebooku dala jiné menší karty - ty fungovali v pořádku. Proto jsem prohledala zahraniční weby a zjistila, že prostě tento notebook tento typ a velikost karty nezvládne. Proto jsem se obrátila na pracovníky Liberecké TSBohemie a žádala vrácení notebooku a proplacení karty na což mám ze zákona právo. Jelikož mi špatnými informacemi od vašeho specialisty vznikla škoda necelých 1700 Kč. Na pobočce se mi velmi arogatně vysmáli a poslali někam!! Také nechápu kde jste vzali to, že Alza propaguje vrácení otevřeného a použitého zboží po 14-ti denní zákonné lhůtě. Také nechápu proč by měli nést vinu za Vás. Váš pracovník mě uvedl v omyl. Ne Alza!! Vaše řešení ať si zakoupím jiný notebook považuji za špatný vtip!! Proč já mám kvůli Vaší vině a chybě prohledávat internet a vybírat notebook, který bude kartu podporovat a slevit tak třeba ze všech požadavků, které od notebooku chci jen aby vy jste mi nemuseli platit vzniklou škodu a vyšli z toho s čistým štítem. Je opravdu vidět jak si ceníte svých zákazníků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 13:04, před 8 lety

Stížnost byla opětovně publikována na našem webu. Společnost má nyní možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 13:10, před 8 lety

Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 03:57, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.