Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.11.2016 jsem v TS Bohemia zakoupila notebook Acer Aspire R11 jako dárek k Vánocům. Dne 28.11.2016 jsem přes mail vznesla dotaz jaká celikost a typ paměťové karty jse do notebooku použít. Ještě ten den my bylo odpovězeno následujicí: čtečka umí detekovat a spravovat SD ( SDHC, SDXC ) karty bez omezení velikosti. Na základě tohoto zdělení jsem na Alza.cz zakoupila kartu SDXC 128Gb za necelých 1700 kč. Při vložení karty dne 24.12.2016 jsem zjistila že notebook si s takto velikou kartou nedokáže poradit. Zkoušela jsem kartu do dalších 3 zařízení - karta je tedy v pořádku. Také jsem do notebooku dala jiné menší karty - ty fungovali v pořádku. Poté co jsem prohledala zahraniční diskuze jsem zjistila, že si notebook opravdu s takto velikou paměťovou kartou neporadí. To znamená, že jsem vyla uvedena v omyl a zakoupila věc v hodnotě necelých 1700 kč zbytečně. Když jsem to řešila přes mail a požadovala vrácení peněz za notebook i paměťovou kartu. Bylo mi sděleno, že notebook vrátit mohu, ale kartu ať si vrátím u Alzy. Proto jsem volala na poradnu DTestu, kde mi bylo od dvou ppradkyň zděleno, že mám nárok proplacení karty od TS Bohemia. Když jsem přišla do prodejny v Liberci velmi arogantní zaměstanec mi řekl že za notebook peníze nedostanu a už vubec ne za nepotřebnou kartu. Tu ať si řeším s Alzou. Poté šel do prodejny můj otec kde se zaměstnanci opět chovali velmi arogantně a nehodlali se s námi bavit. Jediné co po naléhání udělali bylo že nám dali číslo na reklamačního technika. Ten po několika desítkách minut souhlasil s vystavením dobropisu za notebook. O kartě se s námi opět odmítli bavit.
Požaduji peńze i za paměťovou kartu, kterou jsem si zakoupila na špatné doporučení jejich odborníka.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (notebook podporuje paměťové SD karty bez omezení), je věc vadná. Prodávající má povinnost plnit bez vad. Pokud je jeho plnění vadné, jedná se o porušení smluvní povinnosti a prodávající odpovídá spotřebitelce za škodu zapříčiněnou porušením smluvní povinnosti. Pokud spotřebitelka prokáže, že jí byla způsobena škoda a že za tuto škodu odpovídá prodávající, neboť porušil svou smluvní povinnost, může žádat náhradu této škody. Požádá-li o to spotřebitelka, hradí se škoda v penězích.
Informace nejsou přesné, v tomto smyslu se jedná o nekorektní konkurenční boj. Předmět plnění byl vrácen vůči kupní ceně, dodavatel paměťové karty propaguje také možnost vrácení paměťové karty. Další jednoduché řešení v rámci jednoho dne je zakoupení notebooku u libovolného prodejce, který danou paměťovou kartu podporuje.
Na základě výše uvedeného nebudeme stížnost prozatím na našich webových stránkách publikovat. Žádáme spotřebitelku o vyjádření k vývoji případu.
Jaké další informace potřebujete? 10.11.2016 jsem si u Vás zakoupila notebook. Přes mail jsem se vašeho technika, který má být specialista!!!! zeptala jaký typ a velikost paměťové karty notebook podporuje. Bylo mi odpovězeno, že podporuje karty SDHC, SDXC jakékoliv velikosti - viz příloha. Proto jsem si u Alzy zakoupila kartu SDXC velikosti 128Gb. U Alzy jsem si jí zakoupila jelikož byla o 400 Kč levnější, než v ostatních obchodech. Nechápu co na tomto považujete za nekorektní konkurenční boj? Dne 24.12.2016 jsem zjistila, že tento notebook takto velikou kartu nepodporuje. Jak jsem již psala zkoušela jsem kartu do dalších 3 zařízení - karta je tedy v pořádku. Také jsem do notebooku dala jiné menší karty - ty fungovali v pořádku. Proto jsem prohledala zahraniční weby a zjistila, že prostě tento notebook tento typ a velikost karty nezvládne. Proto jsem se obrátila na pracovníky Liberecké TSBohemie a žádala vrácení notebooku a proplacení karty na což mám ze zákona právo. Jelikož mi špatnými informacemi od vašeho specialisty vznikla škoda necelých 1700 Kč. Na pobočce se mi velmi arogatně vysmáli a poslali někam!! Také nechápu kde jste vzali to, že Alza propaguje vrácení otevřeného a použitého zboží po 14-ti denní zákonné lhůtě. Také nechápu proč by měli nést vinu za Vás. Váš pracovník mě uvedl v omyl. Ne Alza!! Vaše řešení ať si zakoupím jiný notebook považuji za špatný vtip!! Proč já mám kvůli Vaší vině a chybě prohledávat internet a vybírat notebook, který bude kartu podporovat a slevit tak třeba ze všech požadavků, které od notebooku chci jen aby vy jste mi nemuseli platit vzniklou škodu a vyšli z toho s čistým štítem. Je opravdu vidět jak si ceníte svých zákazníků.
Stížnost byla opětovně publikována na našem webu. Společnost má nyní možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.