Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
13.11.2013 jsem objednal pračku a po potvrzení objednávky jsem 13.11.bankovním převodem úhradu 9.913,-Kč provedl.Od té doby se na stránce "můj účet"stále objevuje "čeká se na bankovní převod" a firma nereaguje na maily ani telefony.
pračka Electrolux EWF 1286LEW
Dodání objednané pračky
|
Tweet |
Jestliže obchodník nedodá zaplacené zboží ve stanovené lhůtě, může mu spotřebitel dodatečně poskytnout přiměřenou lhůtu na dodání zboží. Tuto výzvu s přiměřenou lhůtou je vhodné zaslat doporučeně na adresu uvedenou v obchodním rejstříku, a zároveň na e-mailovou adresu uvedenou na internetových stránkách. V případě, že obchodník zboží nedodá ani v dodatečně poskytnuté lhůtě, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy podle § 517 odst. 2 občanského zákoníku. Odstoupení od smlouvy doporučujeme uplatnit stejným způsobem jako poskytnutí přiměřené lhůty k dodatečnému plnění.
Společnost Elyst s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.