Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#14011Již jsem rušila balíček a opět mi ho poslali

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2016, před 8 lety

Jaroslava Adamkova

Znění stížnosti

Nechci od výše uvedene společnosti, ay mi posílali krem Timeless Skin od Visage d Or děkuji za vyřízení


Požadované řešení

Ruším balíčky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2017 13:46, před 8 lety

Dle obchodních podmínek společnosti Courlux International SA může spotřebitelka kupní smlouvu kdykoliv vypovědět, a to zasláním písemné výpovědi prodávajícímu na adresu zákaznického servisu v ČR, případně telefonicky na uvedených kontaktech. Prodávajícího lze písemně kontaktovat přes zákaznický servis v ČR pro značku Visage d'Or: P.O. Box č. 54, 225 54 Praha 025. Telefonicky lze informace získat na tel.: 283 08 08 06, fax 283 93 39 69, e-mail: cz@courlux.com. Při veškeré komunikaci se zákaznickým servisem je vhodné uvést své zákaznické číslo.

Vzhledem k tomu, že společnost Courlux International SA nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitelka uhradit musela.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitelka jí není proto povinna přebírat. Bude-li jí jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

V souvislosti s touto podanou stížností upozorňujeme společnost na nedostatky, jenž obsahují její obchodní podmínky. Společnost nedostatečně plní zákonné povinnosti stanovené v § 1820 občanského zákoníku a neplní informační povinnost stanovenou v § 14 zákona o ochraně spotřebitele. Obchodní podmínky obsahují také nepřiměřené požadavky, ke kterým se ve smlouvách uzavřených se spotřebitelem nepřihlíží (například ustanovení "prodávající si vyhrazuje právo změnit ceny bez předchozího upozornění").

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2017 12:01, před 8 lety

Ke stížnosti paní Jaroslavy Adámkové bychom za zákaznický servis v ČR pro značku Visage d'Or od firmy Courlux Int. SA, sdělili následující:
Paní Adámková zaslala na náš zákaznický servis email dne 20. 9. 2016, ve kterém pouze sděluje, že vrací zpět jednu zásilku s krémem značky Visage d'Or, neboť tuto zásilku odmítá. Nic dalšího neuvedla ani neupřesnila. Z uvedeného sdělení pro nás bohužel jasně nevyplynulo, že tato zákaznice požaduje celkové zrušení všech pravidelných zásilek. Měli jsme za to, že pouze odmítá a vrací jednu zásilku.Tím pádem došlo k nedorozumění, a odběr dalších zásilek jí skutečně zrušen nebyl. Litujeme, že k tomuto nedorozumění došlo, nicméně příčinou bohužel bylo nepřesné uvedení skutečného požadavku ze strany paní Adámkové. Na základě Vašeho oznámení o stížnosti na dTestu, se operátorka našeho zákaznického servisu dne 9. 1. 2017 s paní Jaroslavou Adámkovou telefonicky spojila a celou záležitost si s ní vysvětlila a vyjasnila. Paní Adámková reagovala pozitivně, byla vstřícná. Operátorka jí potvrdila ukončení její registrace a zastavení veškerých dalších dodávek krému Visage d'Or
ke dni 9. 1. 2017. Hovor byl ukončen oboustrannou shodou, paní Adámková považuje tímto celou záležitost za uzavřenou.

S pozdravem,
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2017 14:41, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2017 05:44, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.