Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Prave sedim ve vašem vlaku z Havirova do Prahy.. Sedim v 8 vagone čisli sedadla 23 . Upozornila jsem vas personál, ze tady giuka studeny vzduch, v kupe zima, ze musim sedet obtocena salou a na ventilaci spoutu novin. Jezdim vasim vlakem munimalne dva krat v mesici , vzdy jsem byla spokojena, ale dnes je to cesta tak na cepici a rukavice....škoda, zaplatila jsem za jizdné 580 kc a poprvé lituji, že jsem sedla do vagonu č. 8
nada.seveckova@seznam.cz
Naďa Ševčková
F preji vam v novem roce jen spokojené klienty
Vráceni jizdného
|
Tweet |
Podle článku X, smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. náleží spotřebitelce kompenzace jízdného ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky (tarif Business) v případě nefunkčního topení, pokud nebude možné přesunout spotřebitelku do jiného vozu s funkčním topením a spotřebitelka bude nucena cestovat ve voze s nefunkčním topením.
Podle článku XII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. se reklamace z přepravy cestujících a zavazadel podávají písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, faxem na číslo: +420 539 000 910 nebo e-mailem: reditel@regiojet.cz. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.