Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
jedu z Ostravy do Prahy (business) a celou cestu je v kupé zima, z topení, proudí pouze studený vzduch. Na dotaz mi bylo řečeno, že za jízdy se už topení opravit nedá.
studený vzduch, vagon 8, kupů business
Ráda bych dostala zpět peníze za jízdenku, jelikož jsem místo pohodlné jízdy business třídou po celou dobu (š a půl hodiny) mrzla.
|
Tweet |
Podle článku X, smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. náleží spotřebitelce kompenzace jízdného ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky (tarif Business) v případě nefunkčního topení, pokud nebude možné přesunout spotřebitelku do jiného vozu s funkčním topením a spotřebitelka bude nucena cestovat ve voze s nefunkčním topením.
Podle článku XII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. se reklamace z přepravy cestujících a zavazadel podávají písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, faxem na číslo: +420 539 000 910 nebo e-mailem: reditel@regiojet.cz. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.