Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14014Zima v kupé

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2016, před 8 lety

Marta Zencuchova

Znění stížnosti

Dobrý den,
jedu z Ostravy do Prahy (business) a celou cestu je v kupé zima, z topení, proudí pouze studený vzduch. Na dotaz mi bylo řečeno, že za jízdy se už topení opravit nedá.


Produkt

studený vzduch, vagon 8, kupů business


Požadované řešení

Ráda bych dostala zpět peníze za jízdenku, jelikož jsem místo pohodlné jízdy business třídou po celou dobu (š a půl hodiny) mrzla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2017 14:07, před 8 lety

Podle článku X, smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. náleží spotřebitelce kompenzace jízdného ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky (tarif Business) v případě nefunkčního topení, pokud nebude možné přesunout spotřebitelku do jiného vozu s funkčním topením a spotřebitelka bude nucena cestovat ve voze s nefunkčním topením.

Podle článku XII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. se reklamace z přepravy cestujících a zavazadel podávají písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, faxem na číslo: +420 539 000 910 nebo e-mailem: reditel@regiojet.cz. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2017 13:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.