Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakovaně jsem volala na "rychlá hra" - obrazy kachem - 3 rozdílné obrazy - skutečně tam byly - a to A3, C6, E7.
Bohužel PROVOZOVATL NEPŘEPOJUJE, POUŠTÍ HOROSKOPY, NIKDO SE DO STUDIA NEDOVOLAL, S NIKÝM HLASATELKA NEMLUVILA - JENOM NEPATŘIČNĚ SE DOHADOVALA SE STUDIEM, ŽE MAJÍ DÁT JENOM 2 ROZDÍLY MÍSTO 3, PROTOŽE JE SAMA NENAŠLA...(Neřekla, které 2 odpovědi ze 3 by byly správně a nenapadlo ji, že by vznikly další třenice, které 2 odpo jsou správné - bylo by více řešení. NAVÍC SE JEDNALO O ZMĚNU HRY V JEJÍM PRŮBĚHU.
VYKLÁDALA,CO JI NEBAVÍ, CO JI DOSLOVA "LEZE NA NERVY", "LEZE KRKEM", že "MÁ PTÁKŮ PLNÉ ZUBY", ŽE DEN PŘEDTÍM NA KACHNÁCH 3 ROZDÍLY NENAŠEL NIKDO - ZVYŠILA SE DO TEĎ ČÁSTKA ZA ODPOVĚĎ NA 33 TIS.
BOHUŽEL NA KACHNY ŽÁDNÉHO VOLAJÍCÍHO NEPŘEPOJILI, NIKDO NEMĚL MOŽNOST ODPOVĚDĚT. CELÉ JE TO PODVOD, JENOM TAHAJÍ Z LIDÍ PENÍZE !!!
TV Barrandov (tam jsem volala) se distancuje od hry i od moderátorky a jejich vyjádření - lidi na to mají koukat a poslouchat její nevhodný projev a ještě za to platíme...
Ing. Ludmila Kastlová
vrátit mi provolané peníze za tel.č. 720130884
pokuta firmě za podvod
dohled nad touto činností, její očištění
vyhodit moderátorku - určitě není profesionál - nepatřičná úroveň vyjadřování
|
Tweet |
V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Na Evropské spotřebitelské centrum se také můžete obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. V případě, že ESC zjistí porušení veřejnoprávních norem, mohou případ předat dozorovému orgánu v příslušné zemi dle místních předpisů, který činnost obchodníka prověří.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.