Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
Měl jsem dříve služby na fakturu od vodafonu, na zacatku listopadu vyřešil jsem přejít na kredit a zaplatil jsem všechno co dlužím, a pracovník na pobočce vodafonu na oc černý most sdělil mě ze už nic nedlužím. 12.12 přišlo mi sms že dlužím 180 korůn, ještě za týden přišla sms že dlužím dalších 183 korůn za nějakou upomínku kterou jsem vůbec neviděl. Šel jsem pak na pobočku a pracovník sdělil mi že 1. faktura byla vystavena 20.11 za upomínku o tom že jsem nezaplatil předchozí upomínku o dluhu, ale to už jsem zaplatil 4.11(nevidím žádný smysl zasílat upomínku o dluhu který už jsem uhradil), dál řekl že nedá se s tím nic udělat a když uhradím to do 7.1.2017 už nebudu nic dlužit. Dnes mi byly zablokovány odchozí služby. Co se dá s tím dělat, když já uhradil všechny dluhy a oni mě vymysleli další.
komplet vodafone
Přiznat upomínku která byla vystavena 20.11 neplatnou, a odblokovat odchozí služby.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Zahmozdziku,
rádi celou situaci prověříme, když nám napíšete přes Reklamační formulář, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Na reklamace podané tímto způsobem odpovídáme e-mailem obvykle do 10 pracovních dnů.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.