Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#14017Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2016, před 8 lety

Yan Zahmozdzik

Znění stížnosti

Dobrý den,
Měl jsem dříve služby na fakturu od vodafonu, na zacatku listopadu vyřešil jsem přejít na kredit a zaplatil jsem všechno co dlužím, a pracovník na pobočce vodafonu na oc černý most sdělil mě ze už nic nedlužím. 12.12 přišlo mi sms že dlužím 180 korůn, ještě za týden přišla sms že dlužím dalších 183 korůn za nějakou upomínku kterou jsem vůbec neviděl. Šel jsem pak na pobočku a pracovník sdělil mi že 1. faktura byla vystavena 20.11 za upomínku o tom že jsem nezaplatil předchozí upomínku o dluhu, ale to už jsem zaplatil 4.11(nevidím žádný smysl zasílat upomínku o dluhu který už jsem uhradil), dál řekl že nedá se s tím nic udělat a když uhradím to do 7.1.2017 už nebudu nic dlužit. Dnes mi byly zablokovány odchozí služby. Co se dá s tím dělat, když já uhradil všechny dluhy a oni mě vymysleli další.


Produkt

komplet vodafone


Požadované řešení

Přiznat upomínku která byla vystavena 20.11 neplatnou, a odblokovat odchozí služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 16:17, před 8 lety

Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2017 11:35, před 8 lety

Dobrý den, pane Zahmozdziku,

rádi celou situaci prověříme, když nám napíšete přes Reklamační formulář, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Na reklamace podané tímto způsobem odpovídáme e-mailem obvykle do 10 pracovních dnů.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 09:25, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 03:58, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.