Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14018Upomínka za nezaplacené zboží, které jsem dosud neobdržela

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2016, před 8 lety

Michaela Křivancová

Znění stížnosti

Vážení,
nic nepotěší na konci roku víc než upomínka za něco, co jste dosud neobdrželi.

Jsem tak rozčílená, že jste si dovolili mi poslat upomínku za neobdrženou platbu, i když jsem dosud od Vás nic nedostala a ani jste neměli tu snahu zjistit zda jsem Vaši zásilku obdržela či ne, to je přinejmenším smutné, protože spokojenost zákazníka by u všech měla být na prvním místě, ale to se jak je vidno Vaší společnosti ani za mák netýka, když přihlédnu ke všech těm stížnostem směrovaným na Vaší firmu!

Pokud Vám dělá problém zjistit, zda Váš klient zásilku dostal či ne, existuje pošta a doporučené balíky.
Opakuji, že jsem nic nedostala ani nevyzvedávala od nikoho, a proto jsem také nemohla nic uhradit, když nebylo za co a neměla jsem k dispozici žádné údaje!

Jakmile jsem dne 30.12.2016 našla ve své schránce tuto upomínku, volala jsem na zákaznický servis, kde mi to samozřejmě jak jinak nikdo nezvedal a posléze Vám napsala tuto zdlouhavou a vzteklou stížnost!!

Částku 129,-Kč jsem ihned poslala na účet uvedený na upomínce, i když bych nemusela, protože jsem nic nedostala, ale úroky z prodlení si s dovolením zaplaťe sami, já nic pozdě neplatím, vše mám v pořádku a jen proto, že mi nic dodošlo, nebudu platit nic navíc, koneckonců je to jen Vaše chyba a problém, tak si s tím poraďte a mě už prosím neobtěžujte nikdy s ničím a už mi hlavně nic neposílejte a nevolejte, jednoduše pro Vás neexistuji a tečka!!
Pokud by se tak nestalo a i nadále jste mě nějak neoprávněně stíhali, budu to řešit přes svého advokáta.

Křivancová Michaela


Požadované řešení

Viz. výše v dopise.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2016 09:12, před 8 lety

Spotřebitelům vždy doporučujeme v těchto případech kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Případnou výpověď smlouvy doporučujeme poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2017 13:43, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.