Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 14.11 jsem si objednala službu odvoz balíku ( kočárek Liberta béžová rok 90) ve společnosti Chytrýbalík.cz . Společnost mi nabídla jako nejvýhodnější odvoz od kurýra IN TIME - zaplatila jsem předem, kurýr převzal kočárek od odesílatelky a převezl jej na depo. Vše v pořádku dle emailové komunikace - Měl mi být doručen dle mailu ke dni 16.11.2016 v čase od 8:00 -18:00. Od 18.11.2016 jsem volala na společnost ,,balíku,, i IN TIME kde mi bylo opakovaně sdělováno jak jej doručí následující den, že je již na voze, že je připravený atp. ( byla to lež, což beru jako klamání zákazníka) neboť jsem se spojovala i s finančním odd. Můj balík však ztratili a i přesto mi bylo tvrzeno jak jej doručí - dle záznamu byl poslední pohyb balíku k datu 18.11.2016 s poznámkou : čeká na nový termín doručení. Od té doby - mi i nadále operátorky tvrdily, že mi bude doručen další den!
Po mých opakovaných urgencích se ,,najednou ,, skoro po měsíci a to k datu 7.12 .2016 našel v žalostném stavu - byla mi zaslána fotka. Balík byl rozbalen, bez původních obalů kočárek poškozen , i dle odesílatelky stav kočárku neodpovídá tomu co poslala.
Společnost IN TIME se k celé věci vyjádřila, že neuznávají vinu k jejich tíži neboť je kočárek nevhodně zabalen.Ovšem skoro měsíc byl ztracen a rozbalen a poškozen nikdo nevěděl kde je.
Společnost chytrý balík, mi doteď kočárek neposlala, podle poslední mailové komunikace prý ,,popletli,, adresu.
Telefonickou i emailovou komunikaci vedu od první poloviny listopadu řádnou reklamaci jsem podala již začátkem prosince. Společnost ch.balík si odepisuje kdy chce , spojit se telefonicky je prakticky nemožné! A jednání v celé záležitosti se ,, táhne,, již skoro dva měsíce!
Děkuji
zprostředkování přepravy balíků
Doručení balíku na mou adresu a finanční kompenzace spojená s poškozením , ztrátou, poštovným za balík a telefonní komunikací .
|
Tweet |
Vznikne-li na převzaté zásilce při obstarávání přepravy škoda, zasílatel ji nahradí, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo zda škodu způsobil přepravce.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Spotřebitelka také může žádat vrácení peněžních prostředků, které společnosti uhradila za službu, neboť společnost porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem.
Jedna-li příkazce skutečně jako spotřebitel, má právo domáhat se náhrady škody, a to i přestože to VOP v určitých případech vylučují, neboť dle § 2898 občanského zákoníku se nepřihlíží k ujednáním, které předem vylučují nebo omezují právo slabší strany na náhradu jakékoli újmy.
Odmítne-li zasílatel škodu nahradit, bude nutné náhradu způsobené újmy řešit soudní cestou. Ještě před podáním žaloby se posílá předžalobní výzva.
V případě, že dojde mezi zasílatelem a příkazcem, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele v platném znění, ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může rovněž spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.