Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14024Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2016, před 8 lety

Jiří Paleček Ing.

Znění stížnosti

Dle telefonátu jsem zdarma a bez objednání obdržel zkušební vzorek tříbřitového holítka s tím, že náhradní břity mi budou automaticky zasílány se slevou, pokud tuto službu telefonicky nezruším. Toto jsem učinil hned po obdržení holítka, neboť vychvalovaný produkt nesplnil mé očekávání a v doručené kvalitě jsou jich plné drogerie. V tomto telefonickém rozhovoru mi bylo řečenou, že jakýkoli další kontakt s mou osobou je tímto zrušen.
Dne 30.12. jsem obdržel fakturu s dlužnou částkou 188 Kč, která zahrnuje poštovné a balné (129 Kč) a poplatek za prodlení (59 Kč), s tím, že úroky dále nabíhají.
Již si nejsem jistý, ale myslím, že cena 129 Kč je cenou za další břity, které jsem ale ani neobdržel.


Produkt

Matrix Start


Požadované řešení

1.Požaduji vyškrtnutí mé osoby z databáze této firmy.
2.Požaduji zrušení zaslané faktury, neb jsem jakýkoli další kontakt s touto firmou dle zaslaných instrukcí zrušil.
3.Zastavení nabíhajícího penále, které nemá žádné opodstatnění a z mého pohledu je naprosto irelevantní a dle UPOMÍNKY je asi z poštovného a balného.
4.Logicky jednou použité holítko jsem ochoten vrátit ač tak dohoda nezněla.
Ať se pro něj klidně někdo dostaví. Zasílání poštou pro mě nepadá v úvahu, neb jsem si nic neobjednal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2016 06:29, před 8 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím (náhradní břity), a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Nakupuje-li spotřebitel zboží distančním způsobem, tedy v tomto případě přes telefon, pak může ze zákona od smlouvy do 14 dní odstoupit bez udání důvodu. Pokud však již spotřebitel holítko vyňal z ochranného obalu a použil, nelze jej z hygienických důvodů vrátit. Jedná se o výjimku z práva odstoupit od smlouvy dle § 1837 písmeno g) občanského zákoníku.

Případnou výpověď smlouvy doporučujeme poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2017 14:00, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.