Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Paní Radová, vzhledem k tomu, že jsem dosud neobdržela 579,- Kč za nedodané zboží, jsem nucena využít policie nebo soudu na vymáhání dlužné částky. Dávám Vám posledních 10 dnů, tj do 14.3.2016 včetně. Soudní cestou se Vám dlužná částka zbytečně zvýší. S pozdravem Marie Hanischová , Obrnice
---------- Původní zpráva ----------
Od: majahanisch
Komu: vyprodej-zbozicz@seznam.cz
Datum: 10. 1. 2016 22:32:17
Předmět: Fwd: Re: Nedodané zboží !!!!
Vážená paní Radová,
již uplynul další týden a nic se nděje. Žádám důrazně o komunikaci a vyřízení nebo se obrátím na televizi a zveřejním vaše praktiky. Vždycky jsem byla spokojená a mrzí mne, že tentokrát jse velmi zklamaná. S pozdravem Marie Hanischová, Nová výstavba 220, 43521 Obrnice
---------- Původní zpráva ----------
Od: majahanisch
Komu: vyprodej-zbozicz@seznam.cz
Datum: 4. 1. 2016 16:38:55
Předmět: Re: Nedodané zboží !!!!
Od 6.listopadu jsem měla u vás objednávku, stále jste slibovali, že mi zboží dodáte. 9.12., tedy po 33 dnech od objednání jsem zrušila objednávku, protože navíc nebyla z vaší strany delší dobu komunikace. Slíbili jste vrátit peníze, nyní je už 4.1.2015 a stále je to nevyřízené. Budu se muset obrátit na Obchodní inspekci, pokud do týdne neobdržím zpět peníze. S pozdravem Marie Hanischová, Nová výstavba 220, 43521 Obrnice
---------- Původní zpráva ----------
Od: majahanisch
Komu: vyprodej-zbozicz@seznam.cz
Datum: 9. 12. 2015 19:55:26
Předmět: Nedodané zboží !!!!
Již z 6. listopadu objednávka není dosud vyřízena. Žádám tímto o vrácení peněz a zrušení objednávky. Nedodrželi jste žádný z termínů. Proto důrazně žádám peníze zpět. S pozdravem, Marie Hanischová
---------- Původní zpráva ----------
Od: vyprodej-zbozicz@seznam.cz
Komu: majahanisch
Datum: 2. 12. 2015 22:13:14
Předmět: Re: Fwd: Re: Prijata objednavka
Dobrý večer,balíček Vám bude v pátek odeslán.
S velkou omluvou Radová
---------- Původní zpráva ----------
Od: majahanisch
Komu: vyprodej-zbozicz@seznam.cz
Datum: 1. 12. 2015 9:43:56
Předmět: Fwd: Re: Prijata objednavka
Dobrý den, stále nemám informaci, že by již byla zásilka odeslaná.
---------- Původní zpráva ----------
Od: majahanisch
Komu: vyprodej-zbozicz@seznam.cz
Datum: 16. 11. 2015 9:58:04
Předmět: Re: Prijata objednavka
Dobrý den. Zajímalo by mne v jakém stavu je moje objednávka. Děkuji, Marie Hanischová
---------- Původní zpráva ----------
Od: info@vyprodej-zbozi.cz
Komu: majahanisch@seznam.cz
Datum: 6. 11. 2015 14:24:11
Předmět: Prijata objednavka
Seznam Vámi objednaného zboží:
Název Množství Cena Celkem
Baby Beallar plaváček....plavací panenka vytvářející bublinky 1.00 ks 499 Kč 499 Kč
Platba bankovním převodem
Platba bankovním převodem na číslo učtu 270312549/0300
Zpráva pro příjemce Vaše příjmení.
Variabilní symbol číslo objednávky 80 Kč 80 Kč
CELKEM 579 Kč
Číslo objednávky : 14241772
Datum : 06.11.2015 14:24:03
Dodací adresa:
Jméno a příjmení:
Marie Hanischová
Ulice a č. popisné:
Nová výstavba 220
Město:
Obrnice
PSČ:
43521
Email:
majahanisch@seznam.cz
Telefon:
702881302
Poznámka:
Zaplatit dlužnou částku 579,- Kč
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.