Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14031Neprovedení FN zapojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2016, před 8 lety

Petra Chovancová

Znění stížnosti

od 27.10.2016 má naše babička Marie Hodicová , Lhotecká 86/2, 500 09 Malšova Lhota - Hradec Králové zažádáno o přopojení FN na elektroměr, který byl s revizní zprávou námi zapojen a bylo zažádáno o dvoutarif - č. el. 1021288969. Starý demontovaný elektroměr č. 43753177-96 byl již Vaším pracovníkem demontován.

Babička byla již na ČEZ Hradec Králové osobně dvakrát a bylo jí slíbeno, že do 30 dnů přijde Váš pracovník zapojit FN, dodnes nikdo nepřišel, když jsem k Vám volala, stálo mě to mnoho peněz za čekání na linku 800 850 860, stejně mi bylo vždy jen vysvětleno, že máte dvě firmy, které si mezi sebou nestačí předávat informace - Hradec Králové na Plzeň. Považuji za nehorázné, že člověk, který chce ušetřit na zavedení dvojtarifu, čeká na Vaši práci více jak dvaměsíce, že ho ještě ořebračíte za snahu telefonicky si opazřit zdůvodnění a že po tom všem ještě Vámu najaté telemarketingové organize Vám nabízejí smlouvu na plyn.


Produkt

viz výše - č. el. 1021288969 přopjit na dvoutarif


Požadované řešení

Žádám odpověď, jinak se obrátím na soud a ČOI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 16:32, před 8 lety

V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.